Jäin sitten saikulle ja omatunto painaa:/

Mulla on jo viikon verran koskenut päähän ja palelatanut ihan hillittömästi. Eilen alkoi sitten koskemaan lähes koko naamaan.. leukapieliin, korvien taakse, silmiin, poskiin :( Mutta tuosta pelelemisesta huolimatta ei ole kuumetta, joten tuntuu ihan rikolliselle olla kotona :ashamed:
 
Eiks oo jännä, miten se on joku mittari toi kuume...Mulla oli vuodenvaihteessa hirveä flunssa, joka vaan jatkui ja jatkui...lopulta kaaduin punkkaan, vaikka kuumetta ei ollut. Olo oli kuitenkin ihan ventti. Ei muuta kuin huilia ja pikaista paranemista!
 
vieras
Ota lasillinen vettä ja lykkää sormi sinne, jos veteen jää kuoppa niin lähde töihin sillä olet korvaamaton muussa tapauksessa lepäile rauhassa ja hyvällä omallatunnolla!
Tämän neuvon minulle antoi joskus esimieheni =)
 
[b]Omatunto[/b] ??? !!!!!!

Kun on sairas on sairas ja parempi olla kotona. Ei siitä kannata omaa tuntoaan soimata!

Minä olen saikulla ma-ke ja huomenna haen to-pe. Kuumetta on ollut kunnolla ja edelleen lämpöä. Yskä on sellaista että limaa tulee ja syvältä. Väsyttää koko kropan voimalla. Eikä yhtään omatunto soimaa. Tyhmä menee sairaana töihin.
 
clivia
Ja mä olen saikulla,mikään muu ei vaivaa kun päänsärky ja väsymys,siis silleen etten tunne itseäni sairaaksi.Verenpaineeni on kuitenkin vaarallisen korkea ja täytyy levätä.
 
juu, tiedän tunteen...

Kuten Ippa sanoi, se on kyllä silleen hassua, että miten toi kuume on ainut "mittari" mitä katotaan. Mulla itellä tulee tosi harvoin kuumetta ja ruumiinlämpö on aika matala normaalisti. Sillon jos lämpö nousee yli 37 niin oon jo ihan sekaisin - usein sitten saa kommentteja, että "eihän toi nyt oo oikeestaan edes kuumetta".

Parempi se on kuiteskin sairastaa ja lepäillä kunnolla kun olla puolikuntosena pitkään :wave:
 

Yhteistyössä