Jäätiin sitten eilen kiinni.. Mitä tehdä?!

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistaa!
  • Ensimmäinen viesti
Sulle olis ok jos miehes vähän vaan pussailis ja istus sylikkäin jonku työkaverin kanssa?

Kato kun ollaan parisuhteessa, ei parissa suhteessa, niin sillon pätee vanha kunnon viisaus; katsoa saa muttei koskea, jos koskee niin alkaa katua
 
Ihan oma mokas !
Olisko ok jos sun miehes tekis samalla tavalla ?
Ei tule sympatiaa täällä tollaselle touhulle.
 
"vieras"
Nyt sun kannattaa todella miettiä, mitä tuollaisella toiminnalla haet. Muita (miestäsi, vähäistä kahdenkeskistä aikaa, lapsia jnejne) ei voi syyttää. Kukin päättää ihan itse mitä tekee. Omien tekemisten salailu on merkki siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Ihan sama mitä olet tehnyt tai ollut tekemättä.

Haluatko olla oman miehesi kanssa? Kadutko sitä mitä olet tehnyt? Jos haluat lopettaa petokset, niin pyydä rehellisesti anteeksi mieheltäsi ja ota vastaan seuraukset. Hänellä on sen jälkeen pallo päättää, haluaako jatkaa sinun kanssasi.

Jos taas et halua olla miehesi kanssa, niin sekin on reilua kertoa miehellesi.
 
"vieras"
Sen voi ajatella niin että mitä ei haluaisi toisen tekevän niin se on se mittari onko mitään vai ei. Itse en ainakaan haluaisi nähdä että joku muu nainen kun minä istuu mieheni sylissä. En ole mielestäni muuta kun terveen mustasukkainen. Toki mies on vapaa sitten lähtemään liitostamme jos haluaa tehdä mitä vaan.
Tässä näkee tämän suomalaisen kulttuurin, jossa toiseen ei saa koskea. Itse kun on asunut tuolla Etelä-Amerikassa on tottunut siihen, että kaikki istuu kaikkien sylissä ja halailee kaikkia ja antaa poskipusuja.
 
"heluna"
Ahdistaa aivan älyttömästi! Oltiin eilen baarissa opiskelijaporukalla ja seurueeseemme kuuluu mies, jonka kanssa on ollut sutinaa jo pidempään. Mitään kummempaa ei ole koskaan tapahtunut, ollaan vaan oltu lähekkäin, toisinaan vähän vaihdeltu pusuja Eilisestä en ole varma, tuli oltua aika humalassa. Ollut tosi viatonta kuitenkin aina.
Meillä kuitenkin tässä seurueessa ollut kaikille asia ok, ollaan pieni, tiivis, hyvin juttuun tuleva porukka. Miehen naisystävän tuttu/kaveri/? oli kuitenkin nyt ollut samassa baarissa ja nähnyt meidän istuvan sylitysten jne. Oli sitten soittanut tai laittanut miehen naisystävälle viestiä ja mies oli saanuyt kotiin tultuaan kuulla kunniansa. Äsken laittoi mulle viestiä se naisystävä facebookissa ja en tiedä mitä tehdä!! Mies ei ole laittanut mitään, ei ehkä uskalla kun on varmaan naisystävä tällä hetkellä tarkkana sen viesteistä. Yritin kerran soittaa, mutta ei vastanut.

Pelottaa että oma mieheni saa kuulla. On tulossa tänään illalla lasten kanssa äidiltään kotiin ja olen varma, että tuo naisystävä on myös laittanut sille facebookissa viestin. En uskalla soittaa omalle miehelleni nyt. Olisi helpompaa selittää asiat kasvotusten, toisaalta haluaisin olla se joka kertoo itse, en se joka jää kiinni koska opiskelijakaverin naisystävä kertoo asiat omalta kantiltaan varmasti totuutta väritellen. Kyse ei ole kuitenkaan ollut mistään salasuhteesta, vaikka tämä nainen minulle niin kovasti väittikin äsken. Tuntuu että hajoaa kaikki käsiin.
no vo ihelvetti ite oot vehdannut varatun miehen kanssa! ja kyllä toisen pussaaminen ja sylikkäin olo on pettämistä!
 
[QUOTE="Aloittaja";27906404]Oma mieheni ei ole siis tiennyt lämpymistä väleistämme tämän opiskelukaverini kanssa. Meillä on mieheni kanssa ihan hyvä suhde, mutta koska asumme pienessä asunnossa on kahden keskeiset hellät hetket jääneet todella vähiin. Sen takia olen varmasti hakenut läheisyyttä tästä toisesta miehestä, koulussa ollut pientä kiusoittelua ja sitten illanistujaisissa vähän enemmän. Emme ole kuitenkaan harrastaneet seksiä tai mitään!
Soitin äsken miehellä, oli ihan normaali, eli ei kuullut asiasta mitään. Ei kyllä ole välttämättä edes facebookissa käynyt, en tiedä. Tulee kahdeksan maissa kotiin, voisin yrittää puhua kun lapset ovat menneet nukkumaan. Nyt en saanut sanottua, enkä edes tiedä haluanko, jos tämä pelko on ihan turhaa.

Baarisutinat kyllä jätän nyt sikseen! Oman parisuhteen pelastaminen tuntuu välttämättömältä vaihtoehdolta, jos saataisiin edes joskus kahdenkeskistä aikaa.[/QUOTE]Aika kusipäistä toimintaa miestäsi kohtaan. Petturi mikä petturi.

Seliseli kaipaan läheisyyttä blaabaablaa. Hae läheisyyttä mieheltäsi, eikä vieraiden sylistä.
 
Ymmarran ,ap tilanteesi, olen itse ollut samassa asemassa niin mont kerrat.
Itse myos tykkaan ottaa naisia syliini sa kisitella heita kaulalle ja huulille.
Se kiinijaaminen on vain niin tympeaa ja sita on usein niin vaikea tehda oikeaksi.
Mulla ei ole edes olikeita sanoja ilmaisemaan kuinka voisin ilmaista sen kiinijaamisen tunteen.
 
Aikuisten oikeesti, jos tuo on tosiaan jäänyt pussailun asteelle, niin ei maailman pitäisi vielä kaatua... Kannattaa kuitenkin miettiä, miltä sinusta tuntuisi miehesi toimiessa samoin. Minä olisin rehellinen, kävi miten kävi. Ei ketään saa nöyryyttää selän takana.
 
"vieras"
En jaksa moralisoida, kun sitä on tullut jo näemmä ihan mukavasti ja olen itsekin nuorena ja tyhmänä aikoinaan tuollainen ollut. Näytä miehelles facebookviesti, jonka sait ja kerro oma näkemyksesi tarinasta. Jos et kerro mitään ja mies kuulee jostakin asian, hän ei enää sinun tarinaasi usko.

Nyt on tuhannen taalan paikka miettiä omaa toimintaansa ja muuttaa sitä. Läheisyyden puute oman miehesi kanssa ei ole oikeasti syy teoillesi, eihän? Oikeasti vieraan miehen huomio vain tuntuu ihanalta ja vähemmän arkiselta? Jos selviät tästä tilanteesta, on hyvin suuri vaara, että jatkat samaan malliin ja itse asiassa kynnys siihen jopa pienenee, koska olet jo meinannut jäädä kiinni, mutta onnistuit lutvimaan tiesi siitä läpi. Nyt on siis oikeasti tosi tärkeää, että menet itseesi. Lopeta sellaisissa paikoissa käynti, jossa kiusauksia voi tulla (koulussa on tietenkin käytävä, mutta nää illanvietot), mietit perheesi merkitystä itsellesi, mietit asiaa miehesi kannalta jne.
 
"vieras"
Ei tuo suoraan sanottuna nyt niin kamala rikos ollut. Pahempaa on ollut salailla asiaa ja vantenmielistä siitä tekee se, että teillä on lapsia. Ei ap minusta mitään maata kaatavaa ole tehnyt, mutta onneksi moraali on sen verran korkea, että saa nyt kärvistellä pahassa olossaan. Järkeväähän olisi erota siitä miehestä ennen kuin homma menee rumaksi
 
kuka heittää ensimmäisen kiven
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuka heittää ensimmäisen kiven;27906744:
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
Jos tekee virheitä, niin ei niitä peitellä tai lakaista maton alle. Eikä varsinkaan puolustella toimintaa.

Minä sain sen käsityksen, että ap:n mielestä virhe tuossa oli kiinnijääminen, ei muu.
 
  • Tykkää
Reactions: maissiprinsessa
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kuka heittää ensimmäisen kiven;27906744:
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
Ja väärin on väärin. Saa myös sanoa mikä on väärin ja älä tee sitä enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuka heittää ensimmäisen kiven;27906744:
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
Mites se sananlasku sanoo, etta kun teemme jotain , jota ihmisen ei pitais tehda niin puolustelemme sanomalla, etta olemme vain ihmisia.
Tama ei tarkoita sita , etta olisin nyt heittamassa sen ensimaisen kiven.
 
"hehee"
Alkuperäinen kirjoittaja kuka heittää ensimmäisen kiven;27906744:
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
No tuskin tämän ketjun vastaajista monikaan on puolisoa pettämässä ollut.
Petturit on alintakastia. :x
Joten otappa ap itseäsi "niskasta kiinni" ja kerro miehellesi tekosesi, jottei hän sitä jotain kiertotietä kuule!!!! Läheisyyden puute (pussailu ja vieretyksin oleminen) ei luulisi olevan pienen asunnon syy, se on sitä seliseli osiota!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27906531]Tässä näkee tämän suomalaisen kulttuurin, jossa toiseen ei saa koskea. Itse kun on asunut tuolla Etelä-Amerikassa on tottunut siihen, että kaikki istuu kaikkien sylissä ja halailee kaikkia ja antaa poskipusuja.[/QUOTE]
Maassa maan tavalla. Jossain arabimaassa mies ei voi pitää vaimoaan kädestä. Pussailusta olisi jo vakavat seuraukset.
 
  • Tykkää
Reactions: twinkletwinkle
"vieras"
Kanna seuraukset kuin nainen! Ei sua kovasti ahdistanut pettäessäkään, niin ei mitäs nyt sitten panikoit. Olet tasan tarkkaan tiennyt seuraukset, joten selkä suoraksi ja kertomaan miehellesi, mitä on tullut tehtyä ja siten kärsit kiltisti seuraukset! "Turha enää pyrtistellä, kun paskat on jo houtuissa." Päätös on nyt miehelläsi, kattooko tuollasta petturia, vai antaako anteeksi.
 
[QUOTE="mies78";27906849]Huorasta ei saa hienoa naista tekemälläkään. Onnea matkaan valitsemallasi tiellä.[/QUOTE]

Kunhan muistetaan, että huora se on se mieskin, joka petti omaa puolisoaan ap:n kanssa. En missään tapauksessa puolusta aloittajaa, tuonne aiemmin kirjoittamani vastaus pitää kyllä kutinsa, mutta ei täällä parane huoritella aloittajaa jos ei ole valmis huorittelemaan myös sitä miestä.
 
  • Tykkää
Reactions: twinkletwinkle
Alkuperäinen kirjoittaja kuka heittää ensimmäisen kiven;27906744:
täällä niitä heittäjiä tuntuu olevan paljonki, ovat kai sitten itse niin täydellisiä, että on varaa siihen. Ihmisiä vaan olemme ja virheitä tulee tehtyä, ihan jokaisen.
Siis kyllä mun mielestä pettäminen on ihan tietoinen valinta. Jokainen pari sopii tietysti ne omat pelisäännöt, mutta ei se ole mikään viaton "hupsista" virhe jos toista menee pettämään! Saa olla aika sinisilmäinen jos oikeasti uskoo pettämisestä kiinni jääneen "Anteeksi kulta, ei ollut tarkoitus..seliseliseliseliseli..Mä lupaan ettei tää ikinä enää tule toistumaan". Allekirjoittaisin väitteet: Once a cheater always a cheater.
 

Yhteistyössä