Olisi uusi kiekkofoorumi kasvamassa kovaa vauhtia. Kaikki jääkiekosta kiinnostuneet mukaan vaan.
http://siniviiva.munpalsta.com/index.php
http://siniviiva.munpalsta.com/index.php
Jeps. Joo Pasi sai meiltä Hifkistä lähtee vapaasti, kun ei peliaikaa siunaantunut. Pelillisesti en jää kaipaa, mut Pasi oli viimeinen fyysinen pelote Hifkissä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pistän ketjun muistiin ja koitan jossain välissä käydä piipahtamassa
päivän paras uutinen olikin taas, et Nielikäinen tulee kerhoon
joo, mut Pasi pelas kerhossa kuitenkin suht siistiä peliä silloin ku siellä oli, saa nähdä miten nyt käy kun taas tulee takaisin..Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jeps. Joo Pasi sai meiltä Hifkistä lähtee vapaasti, kun ei peliaikaa siunaantunut. Pelillisesti en jää kaipaa, mut Pasi oli viimeinen fyysinen pelote Hifkissä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pistän ketjun muistiin ja koitan jossain välissä käydä piipahtamassa
päivän paras uutinen olikin taas, et Nielikäinen tulee kerhoon
no varmasti saa, eilenkin oli pelissä huikeat 18 kenttäpelaajaa, ku jätkät on kaikki sairastuvalla :headwall: ja tuostakin määrästä sit yks loukkaantu eilen..ei mee hyvin :/Alkuperäinen kirjoittaja imperial:toivotaan että hämeessä saisi enemmän pelata ja sitä kautta itseluottamuksen takas. Ja saahan sitä nyrkkejä heiluttaa tarvittaessa.
niin, en tiiä, aika surkuhupaisaa kyllä ollu tää kausi.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Olen tossa miettinyt, että johtuuko väärälaisesta treenistä vai mistä, kun tietyillä joukkueilla on koko ajan puoli jengiä sairastuvalla?
varsinkin nämä H:lla alkavilla joukkueilla. Hifk ja Hpk
tykkäätsää jääkiekosta??Alkuperäinen kirjoittaja haiku:jou, hieman kiinnostunut on jääkiekosta tämä täällä, pohtii tässä kuumeisesti H-juttua....
tuskin organisaatiossa mitään vikaa on. Mietittiin jo alkukaudesta, että mitähän Alatalon HPK:sta tulee. Oltiin näemmä aika oikeassa arvioineen.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:niin, en tiiä, aika surkuhupaisaa kyllä ollu tää kausi.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Olen tossa miettinyt, että johtuuko väärälaisesta treenistä vai mistä, kun tietyillä joukkueilla on koko ajan puoli jengiä sairastuvalla?
Alatalo oli jossain haukkunu HPK organisaation, ei kuulemma toimi..kas ku toimi kuitenkin Jalosen aikana
me ollaan ton Haikun kanssa jo suunniteltu sellaisia "MATTI ULOS" lakanoita rinkelinmäelle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:tuskin organisaatiossa mitään vikaa on. Mietittiin jo alkukaudesta, että mitähän Alatalon HPK:sta tulee. Oltiin näemmä aika oikeassa arvioineen.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:niin, en tiiä, aika surkuhupaisaa kyllä ollu tää kausi.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Olen tossa miettinyt, että johtuuko väärälaisesta treenistä vai mistä, kun tietyillä joukkueilla on koko ajan puoli jengiä sairastuvalla?
Alatalo oli jossain haukkunu HPK organisaation, ei kuulemma toimi..kas ku toimi kuitenkin Jalosen aikana
jep, mun suosikkijoukkueet on HPK ja Atlanta ThrashersAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tykkäätsää jääkiekosta??Alkuperäinen kirjoittaja haiku:jou, hieman kiinnostunut on jääkiekosta tämä täällä, pohtii tässä kuumeisesti H-juttua....
( :saint: )
Mulla on tuoreessa muistissa HIFK fanien ulosmarssit ja lakanat sekä muut plakaatit Pentistä ja pelastakaa HIFK ADRESSIAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:me ollaan ton Haikun kanssa jo suunniteltu sellaisia "MATTI ULOS" lakanoita rinkelinmäelle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:tuskin organisaatiossa mitään vikaa on. Mietittiin jo alkukaudesta, että mitähän Alatalon HPK:sta tulee. Oltiin näemmä aika oikeassa arvioineen.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:niin, en tiiä, aika surkuhupaisaa kyllä ollu tää kausi.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Olen tossa miettinyt, että johtuuko väärälaisesta treenistä vai mistä, kun tietyillä joukkueilla on koko ajan puoli jengiä sairastuvalla?
Ukko ei varmaan kyllä antais mun sen lähellä sit istua, saati et pääsisin sen kyydissä enää kotiin
Kiva. Huomasinki jo kun kattelin, mitä keskustelualeella tapahtuu =)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:rekkauduin
Keppis olis nimimerkkinä siellä
jep, huomenna pitäis mennä kattoo PasiaAlkuperäinen kirjoittaja haiku:mutta Kerhon pojat pelas kun unelmat tässä Jokereita vastaan, oltiin ihan paikan päällä todistamassa hienoo voittoo ja vielä viimonen tyhjiin...ou mai mai..että kyllä se taisteluhenki vaan jostakin kaivetaan kotona, vajaallakin.
juorujaAlkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:Alatalo on aikas mielenkiintoinen valmentaja Vetää aikas mielenkiintoisia reenejä ja muutenkin ajattelutapa on vähän niin sun näin. Haastattelussa kysyttiin, että lähdette illan peliin varmasti voittoa hakemaan ja hyvällä liikkeellä. "jooo, katotaan nyt miten sitä jaksaa". Juu ei se kaikkea kerro, mutta miepäs tiedän juttuja, kun kaveri pelaa kertsissä. Toivotaan, että passo pääsee samaan vireeseen, kun kerhon mestaruusvuotenakin. Ens kauteen onkin satsattu paljon ja kivoja spekulaatiota liikkeellä