Jääkiekon MM

Fleur de la Cour
Mies lähti tänä aamuna ennen viittä taksilla lentokentälle, suuntana Moskova. Minä olen huomisesta lähtien seuraavat kuusi päivää töissä ja huomenna pitää ehtiä vielä kaverin 30-vuotisjuhlilla piipahtaa (kohta lähden lahjaa ostamaan) että jotenkin mulla on nyt MM-fiilis aivan hakusessa.
 
Joka Suomenpelistä tehdään ukon kanssa vetoa, aina. Tänään Suomi voittaa 7-2 ;) ja kisastudio nousee meillä pystyyn kyllä...miehelle lonkeroa, mulle pari alkoholitonta olutta ja naposteltavaa :p Minen niin kyl välitä, mut miehen takia... :whistle: kaippa sitä on joskus uhrauduttava...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:29 keppälerttu kirjoitti:
\|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O

ne lähetti Pihlströmmin kotiin :headwall: :headwall: :headwall:

ei oo kivaa :ashamed:

mut joo, toivottavasti pojat pärjää B) kohta alkaa jännittäminen ;)
Samaa kirotaan täälläkin. Puoli suomea näyttäisi olevan aikas vihaisia Erkalle tuosta p.illun kotiin lähettämisestä. Nooh, Jukka Jalosta lainatakseni; Ei sota yhtä miestä kaipaa :)

Pieni veikkaus:

Kanada
Ruotsi
Suomi
Tsekki
 
Siis miks ne laitto sen yhen pelaajan kotia?Olin muutes jo ihan paniikissa, et en näe ekaa peliä tai muita pelejä suorana, kun lehdessä luki et tän päivänen matsi tulee suorana Yle Extralta..eihän mulla semmosta kanavaa ole, ja luulin et se ois taas joku uus maksullinen kanabva tyyliin MTV Max..Mut aikana netissä surffailtuani tajusin, et se on vaan uus nimi YLE:lle.. Hävytöntä oiskin, et yle alkas periä maksuja, kun jokaisen telkkarin omistavan pitäs ainakin maksaa se pari sataa vuodessa Ylen ohjelmia varten..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:38 äityli kirjoitti:
Siis miks ne laitto sen yhen pelaajan kotia?Olin muutes jo ihan paniikissa, et en näe ekaa peliä tai muita pelejä suorana, kun lehdessä luki et tän päivänen matsi tulee suorana Yle Extralta..eihän mulla semmosta kanavaa ole, ja luulin et se ois taas joku uus maksullinen kanabva tyyliin MTV Max..Mut aikana netissä surffailtuani tajusin, et se on vaan uus nimi YLE:lle.. Hävytöntä oiskin, et yle alkas periä maksuja, kun jokaisen telkkarin omistavan pitäs ainakin maksaa se pari sataa vuodessa Ylen ohjelmia varten..
tuli NHL pelaaja paikalle, kun ei saa nimetä kisoihin kuin 23 pelaajaa, ja nyt niitä on moskovassa jo 27 :/

eli siellä olijoista vielä muutama jää peleistä ulos
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:57 Äityli kirjoitti:
Nostoaa.. Muidenkin aivoitukset kehiin. Askarruttiko muita tuo ihmeen yle extra?
Eikös se ole ylen digikanava, entinen yle24? Näin mä sen ainakin ajattelin.

Kohta alan katsomaan Suomen peliä, jahka tuo winx loppuu, lupasin pojalle, että saa sen katsoa loppuun. Sitten on mun vuoro.

Ja järjestysveikkaus:

Kanada
Tsekki
Suomi
Ruotsi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 09:55 keppälerttu kirjoitti:
päätti sitten Salmelainen lähteä kotiin kun ei päässyt kokoonpanoon heti, joten Pihlström jatkaa kisoissa :D :D :D

*tuulettaa*

toivottavasti pääsee myös pelaamaan :D
Olit näköjään lukenu uutiset tosta Pihlströmistä, kurkkasin, et eikö kukaa oo korjannu tietoo.

Ja eilisestä pelistä Kontiolalle 10 pistettä ja papukaijamerkki, vaikken Tapparan mies ookkaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 11:31 Nappi82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 09:55 keppälerttu kirjoitti:
päätti sitten Salmelainen lähteä kotiin kun ei päässyt kokoonpanoon heti, joten Pihlström jatkaa kisoissa :D :D :D

*tuulettaa*

toivottavasti pääsee myös pelaamaan :D
Olit näköjään lukenu uutiset tosta Pihlströmistä, kurkkasin, et eikö kukaa oo korjannu tietoo.

Ja eilisestä pelistä Kontiolalle 10 pistettä ja papukaijamerkki, vaikken Tapparan mies ookkaa.
huomasin jo illalla tuon uutisen, mut palsta ei toiminu ollenkaan, en päässy hehkuttamaan :whistle:
 
katotaa minkälaiset joukkuees muilla, suomi jäi aika paljo vajaaks tähtipelaajista et ihan kärkeen en veikkaa mut koskaanhan ei tiedä...
pitäsköhän kaivaa pelipaita naftaliinista, ois koivun :whistle: jotenki vaa tuntuu et se ei sovi mun tän hetken imagoon B) :D
 

Yhteistyössä