Jääkiekon MM-kisat MTV3 Ma 19.05.2014 klo 16.35 Kazakstan - Suomi

  • Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti
rgsgrg
Tylsä peli tulossa. ei oo enää mitään jännitettävää. ja oletan että kazakstan on sen verran helppo homma että sen hoitaa leijonat vaikka huonosti pelaavatkin.
 
IhQ
Kazakstanillakin on ollu hetkensä ja Suomen peli viimeks, voi elämä niitä maalipaikkoja ja eikun vaan suditaan ohi..joten riippuu vähän millainen päivä kenelläkin..aiemmin olisin sanonu että helppo peli Suomelle mutta tällä kertaa en tiiä. Aika heikkoa on ollu: /
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29924999:
|O

stana pudottanu Sallisen Jeren kokoonpanosta |O

*jupisee jotain painokelvotonta*
Mitä hittoo ne ny sillee!!!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aivotärähdyksestä toipunut Pekka Jormakka palaa Leijonien kokoonpanoon.
Positiivinen uutinen.:)
Vaikuttaa varmasti ryhmän henkeen.:)
 
lätkäfani
Olympialaisia ja MM-kisoja ei saisi pitää samana vuonna. Ei millään jaksa enää innostua näistä toisista isoista kisoista. Melkein voisin sanoa että jopa toivon Suomen tippuvan. Ei olisi mitään moraalista velvoitetta seurata kisoja kuitenkin isona lätkäfanina. Vielä kun kisat on menneet näin penkin alle, niin parempi tippua kun mitaleille ei varmasti päästä muutenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lätkäfani;29925023:
Olympialaisia ja MM-kisoja ei saisi pitää samana vuonna. Ei millään jaksa enää innostua näistä toisista isoista kisoista. Melkein voisin sanoa että jopa toivon Suomen tippuvan. Ei olisi mitään moraalista velvoitetta seurata kisoja kuitenkin isona lätkäfanina. Vielä kun kisat on menneet näin penkin alle, niin parempi tippua kun mitaleille ei varmasti päästä muutenkaan.
mä oon tosta ihan samaa mieltä, siis et en ymmärrä miten voi olla niin iso juttu jos jäädään 8 ulkopuolelle, ku on ihan sama ollaanko 5. vai 9. pitää olla 4 joukossa, muuten ei mitään merkitystä tuloksella.
mut tosta muusta en oo samaa mieltä, saisivat pelata koko kesänkin mitä tahansa kisoja :D
 

Yhteistyössä