Jääkaappiviisauksia

Onko teillä jääkaapin ovessa kaikenmaailman mietelauseita tai viisauksia. Tässä minun tämänhetkiset lippulappuset (niiden ostoslistojen, lukujärjestysten ja muiden sälän lisäksi)

Intiaani keskusteli lapsenlapsensa kanssa.
Hän sanoi: "Kaikissa meissä asuu kaksi taistelevaa sutta.
Toinen niistä on paha. Se on viha, pelko, kateus, mustasukkaisuus, suru, ylimielisyys, itsesääli ja valhe.
Toinen on hyvä. Se on ilo, rauha, rakkaus, toivo, tyyneys, nöyryys, hyväntahtoisuus, empatia, totuus ja luottamus ".
"Kumpi susi voittaa?", kysyi lapsi.
"Se, jota ruokit", vastasi vanhus.



"Sukulaisiaan ei voi valita, mutta onneksi ystävät voi"
Mulla on kyllä ihan mukavat sukulaiset, mutta on mulla kiva ystäväkin, joka tuon magneetin antoi

"Apua, meinasin vahingossa ottaa sinistä maitoa, kun lomalla join sitä parina päivänä."
"Sä taidat elää aika riskirajoilla - teet noin rajuja valintoja."
(nelikymppiset naiset kahvihuoneen jääkaapilla) Taisi olla uusimmasta Anna lehdestä. Ensin nauratti ja sitten ajattelutti.
 
Meän jääkaapissa on vain yks lappu ja siinä lukkee "Jos tyhjennät viimisen maitokannun, menet lypsylle" :D

Jostaki syystä se oon aina mie joka ne viimeset tilkat nauttii :whistle: En oo ukkokultaa vielä ikinä nähny lehmää lypsämässä.
 
Muistilappujen ja mangneettien ja miun kuvan ohella on pari mietelausetta,yhessä mangeetissa on nalle puh ja nasu ja lukee " onnenpaikka " toisessa lukee " Rakkaus on ainoa asia joka lisääntyy kun sitä tuhlataan "
Sitten on kaksi omaa,miehen kanssa kirjoitettua tekstiä.Ensimmäinen on kirjoitettu häihin.
" otan puolisoksi ystäväni,jonka kanssa nauran,jonka keralla uneksin,jonka vuoksi elän,jonka kanssa jaan surut ja ilot."
" Otan puolisoksi ystävän,jota rakastan,johon luotan.Jota voin rakastaa,annan pyyteetöntä rakkautta ja saan sitä takaisin ja rakkaus laulaa omaa sinfoniaa."
Toinen kirjoitettu 1 hääpäivänä.
" Kohtaloa kohti kävelemme käsi kädessä.Sinä ja minä,rakastaen toisiamme.
Kohtalo alla auringon,sinun ja minun.Rakkauden lämmössä,kuun valossa,tähtien tuikkeessa,toisemme sylissä."
Nuo kaksi tekstiä on ollut hääpäivästä asti meillä jääkaapin ovessa ja tulee olemaankin,niin pitkään kun ollaan yhessä.:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä