Jäädykkeiden tekijät hoi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä teen tavalliseen rengasvuokaan, jäädyke lähtee irti, kun kastaa vuoan nopeasti kuumaan veteen ennen kumoamista
Kastatko muuten heti pakkasesta otettuasi vai pitääkö sen "sulaa" ensin?
En oo jojo mut mä kastan heti pakkasesta otettuani kuumaan veteen ja sitten kumoan tarjoiluastialle jos ei heti irtoo niin muutaman minuutin päästä kyllä, ja jäädykkeen kuuluukin hetki antaa olla ennen tarjoilua

Silikoni vuoka on kyllä kanssa hyvä, mut ei sitä kannata yhtä kertaa varten hankkia (jos ei muuten tartte)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä teen tavalliseen rengasvuokaan, jäädyke lähtee irti, kun kastaa vuoan nopeasti kuumaan veteen ennen kumoamista
Kastatko muuten heti pakkasesta otettuasi vai pitääkö sen "sulaa" ensin?
En oo jojo mut mä kastan heti pakkasesta otettuani kuumaan veteen ja sitten kumoan tarjoiluastialle jos ei heti irtoo niin muutaman minuutin päästä kyllä, ja jäädykkeen kuuluukin hetki antaa olla ennen tarjoilua

Silikoni vuoka on kyllä kanssa hyvä, mut ei sitä kannata yhtä kertaa varten hankkia (jos ei muuten tartte)
Kiitos sulle! :)
No juu en hanki sitä tähän hätään, ihan tarpeeksi jo mennyt rahaa jouluun.. :xmas:
 
jojo
Samaa olisin vastannut kuin vieraskin. Joskus olen joutunut dippaamaan vuoan kahdesti, kun olen pitänyt liikaa kiirettä ekalla yrittämällä, mutta aina jäädyke on ehjänä irronnut
 

Yhteistyössä