Jäätelöautolla kävijät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vielä piti kysymäni teiltä muilta jotka vähän syrjemmässä asutaan,mutta kuitenkin jossa j-auto liikkuu:oletteko laittaneet kotijäätelölle palautetta ja toivonut reitille muutosta,jotta auto pysähtyisi lähempänä teitä?

Olipas sekava kysymys,mutta toivottavasi tolkkua tuli..

Mä ajattelin,että josko laittais toiveen,että pysähtyis tossa meidän lähellä,ison tien varressa..kehtaiskohan?

Me asutaan maalla ja sen kerran kun autolle poikkean, niin pysäytän sen tuohon meidän pihaan. :D

Se nimittäin pysähtyy just siihen paikkaan, jossa jokin seisoo ja huiskuttaa.
Mutta voit kokeilla laittaa viestiäkin, luulen että varmasti kuuntelee toiveita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Me asutaan maalla ja sen kerran kun autolle poikkean, niin pysäytän sen tuohon meidän pihaan. :D

Mutta voit kokeilla laittaa viestiäkin, luulen että varmasti kuuntelee toiveita. =)

Mut jännä kun se ei tossa isolla tiellä aja,vaan ajaa ton pienemmän tien kautta.Niin sen takia ajattelin,että josko viittis'vaivata'heitä. No vastaahan he jos se ei käy :D Meiltä tohon ison tien varteen ois 200 m,nyt tonne toiseen pysähdyspaikkaan n.2 km.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:

Mekin ollaan pysäytetty jätskiauto meidän kohtaan, vaikka virallinen pysähdyspaikka olisikin kauempana ja aina on pysähtynyt. :)

Laitoin vaan,että'Hei!Olisiko mahdollista saada pysähdyspaikaksi x-tie-y-tien risteys?Kiitos:)' Katotaan mitä vastaavat vai vastaavatko mitään :D Ois pitäny laittaa vielä jatkoksi,että nykyinen lähin pysähdyspaikka on niin kaukana,että ehtii jo jädet syödä ennenku on kotiin talsinu :)

Alkuperäinen kirjoittaja jädeäitee:
mutta jäde auton saa pysäyttääkkin=)ainakin meille se setä sanoin niin=)

Mutta niinkuin kirjoitin tonne pari kohtaa aiemmin,että tässä isolla tiellä se ei aja,mutta tuolla sivummalla sit ajelee.Muuten kyl pysäyttäisin sen,jos ajais tosta'isolla'tiellä.Ja tässä meidänkin lähellä asustelee muitakin lapsiperheitä.Siis eihän toi mun maailmaa kaatais vaikka ei saiskaan reitilleen mahtumaan tätä mun'toivetta,mutta tuli vaan mieleen,että tulis useammin kesälläkin lähdettyä pojan kans rattailla tonne tienvarteen jo odotteleen jädeautoa:D

Yhteistyössä