Jääpalarasiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Nyt menee kyllä aika vauvan hoitoa kiertäen...mutta siis kun pakastaisin noita omatekoisia soseita, niin mistähän löytyisi mahdollisimman iso ja mahdollisesti myös kannellinen jääpalarasia? Itse en ole edes täällä marketeissa nähnyt..hmm..

tupperin on ihan loistava! oon ollut tosi tyytyväinen, ja ihan ekoilta kutsuilta ostin.
pidä kutsut kavereille:)
http://www.tupperware.dk/Finland/today/30.html -> tuolta löytyy s.58 kuvastosta kuvakin=)

Mä olen pakastanut ihan "tavallisissa" jääpalarasioissa, meillä niitä on kertynyt jostain 3 kpl. Yhdessä on lokeroita kai n. 16. Sitten kun jääpalat ovat jäätyneet niin siirrän aina koko satsin minigrip-pussiin ja sieltä voi sitten ottaa aina tarvittan määrän kuutioita.

Meille ei ainakaan nuo pussit käy, kun pakastan joka päivän ruuat itse. HYvä idea sinänsä laittaa jäätyneet pussiin, mutta sekin vie paljon tilaa, siksi käteviä ihan nuo rasiat. Kiitos vastauksistanne.. Myydäänkö tupperin astioita ihan tavis kaupoissa(tyhmäkö olen)..?

Onnistuisiko näin...
Tavalliseen jääpalarasiaan sose ja ennen pakkaseen laittoa pistät pakastepussin sisään. Pussi ajaa kannen asiaa? Sellaset jääpalarasiat hyviä, jotka ovat sellaisia taipuisia.

Mä tein myöskin niin, että pakastin aluksi kaikki soseet jääpalarasioissa ja siirsin sitten jäätyneet palat minigrippussiin. Myöhemin kun annokset olivat isompia pakastin vihannessoseet pakastusrasioissa (1-2 annosta) ja lihat edelleen jääpalarasioissa. Sekoitin lihat vihannessoseisiin vasta lämmitysvaaiheessa, joten yhdestä pakasturasiallisesta vihannessosetta sai kaksi "eri" ruokaa lihasta riippuen. Vähemmän mun mielestä minigrippussit kuutioineen vie tilaa pakastimessa kuin rasiat.

Yhteistyössä