J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26332166:
ja arvaa, onko pakko kokeilla
30 vuotta oon elänyt, enkä oo tienny, et suola jääpalan päällä syövyttää ihoa..
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26332197:ja arvaa, onko pakko kokeilla![]()
Mä odotan, että mies tulee kotiin- koitan saada sen koekaniksiKerro miten kävi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26332214:Mä odotan, että mies tulee kotiin- koitan saada sen koekaniksi![]()
joo- en mäkään kerroMutta jos se testaa, niin en kyllä sille kerro, että tulos on tarkoitus raportoida palstalle.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26332295:miten tää siis toimii? Laitaks ihan vaan jäitä ja suolaa, vai myös vettä?
haa- täytyykin käydä ostamassa miehelle kaljaa ja testata tota juttuaMyytin murtajissa ne testaili miten saadaan kalja nopeiten jäähtymään. Altaassa oli jäitä, suolaa ja olut tölkkejä. Ja se oli testattavista tavoista nopein jäähdytykseen. en muista muita keinoja (ehkä jotain hiilihappojääjuttua kokeilivat), poimin vaan oleellisimman tiedonjoten kaljat jäihin ja suolaa perään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26332375:haa- täytyykin käydä ostamassa miehelle kaljaa ja testata tota juttua![]()