Jaanpa kanssanne ihastuttavan aamuni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
heräsin noin minuutti ennen kimppakyydin lähtöä pihaltani. no puin ihan pikkasen nopeasti päälle ihan just ekat vaatteet jotka löysin. sukat laitoin laukkuun. en siis käynyt suihkussa, en pessyt hampaita, en laittanut dödöä, en harjannut hiuksia, en käyttänyt koiria ulkona enkä edes antanut niille ruokaa. onneks vaan neljän tunnin päivä.

että sellainen aamu ja varsin miellyttävä olo töissä. onneks täällä ei käy asiakkaita...

entäs muilla?

Koiratko päässeet viimeksi eilen illalla ulos..? Toivottavasti et itsekään käynyt aamupissalla kun sitten vasta kun pääset töistä. Ei pahalla, ja kaiken muun kanssa pystyy olemaan sen neljä tuntia, mutta koirien olisi pitänyt päästä ulos edes nopealle pisulle..

Koiratko päässeet viimeksi eilen illalla ulos..? Toivottavasti et itsekään käynyt aamupissalla kun sitten vasta kun pääset töistä. Ei pahalla, ja kaiken muun kanssa pystyy olemaan sen neljä tuntia, mutta koirien olisi pitänyt päästä ulos edes nopealle pisulle..

joo. ei me yöllä erikseen käyty. mä en todellakaan ehtinyt niiden kanssa ulos, jos et viestistäni ymmärtänyt.

No mä olisin sitten kyllä ottanut vastuun myöhästymisestä. En pistä koiria kärsimään omasta virheestäni. Mutta jokainen toki tyylillään.

Toivottavasti päiväsi tästä nyt paranee.

no mun töistä ei voi myöhästyä. lisäks olkoon nyt miten rääkkäämistä tahansa niin ei me viikonloppuisinkaan välttämättä käydä ulkona ennen puolta päivää. riippuu miten herätään. että siinä mielessä tää ei nyt ole kovin epätavallista.

siis mikään normaali ideaalitilannehan ei siis todellakaan ole kyseessä! :/ paska tilanne mut sen kans täytyy nyt elää. vesisadekin tähän päälle niin nam. toivottavasti ei ainakaan ylitöiksi mene. ei ole edes ketään ketä vois pyytää käymään viemässä ne ulos..huoh.

En mäkään vienyt aamulla koiraa ulos, itseasiassa vien hyvin harvoin aamuisin koiran ulos ja mä oon sentään töissä 8h.... :p meillä mies hoitaa meinaan sen homman.

ja suihkussa käyn hyyyyyyvin harvoin aamuisin.

[QUOTE="hmmm";24617441]En mäkään vienyt aamulla koiraa ulos, itseasiassa vien hyvin harvoin aamuisin koiran ulos ja mä oon sentään töissä 8h.... :p meillä mies hoitaa meinaan sen homman.

ja suihkussa käyn hyyyyyyvin harvoin aamuisin.[/QUOTE]

no tässä on se ero että noita ei kukaan vie jos en minä. jos ei päivä nyt muutenkaan ala ihan parhaalla mahdollisella tavalla tollaisella salamalähdöllä.

Yhteistyössä