Jääköhän Ismo poies Salkkareista?Onko kellään tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ei tasan jää. Se on Salkkareitten paskin näyttelijä, eikä taatusti jää pois koskaan... |O :headwall: :x

läs nyt,Ismohan on huippu! =)

Mua ottaa kupoliin enemmänki ne nuoret jotka ei osaa näytellä,siis kaikki..mut joo "ne on nuoria,ei ne vielä voi osata" :whistle: Tähän voisin lisätä vielä mm.Amin..Ismo rules! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ei tasan jää. Se on Salkkareitten paskin näyttelijä, eikä taatusti jää pois koskaan... |O :headwall: :x

läs nyt,Ismohan on huippu! =)

Mua ottaa kupoliin enemmänki ne nuoret jotka ei osaa näytellä,siis kaikki..mut joo "ne on nuoria,ei ne vielä voi osata" :whistle: Tähän voisin lisätä vielä mm.Amin..Ismo rules! :D

Ismo on paska naamanvääntelijä ja sen hahmo on kirjoitettu niin äärettömän typeräksi, että mulla nousee aina verenpaineet, kun se ilmestyy ruutuun |O .

Kari on huippu!! :D

Onko Jäk Zaades sun isä? Kuulitsä, mein luokalla on julkkis!!!!!!!!!!!!!

|O :x :x :headwall:

Kuuriluonteisesti kolme kertaa päivässä kunnon selkäsauna. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ismon roolihahmo on kyllä todella vastenmielinen ja näyttelee niin hyvin että tulee tunne että mahtaako edes joutua näyttelemään...anteeksi "Ismo"

Huih... samaa olen miettinyt. Ilmeisesti ihan hyvä tyyppi kuitenkin tämä näyttelijä oikeesti. :)

Ismon roolihahmo on kyllä todella vastenmielinen ja näyttelee niin hyvin että tulee tunne että mahtaako edes joutua näyttelemään...anteeksi "Ismo"

Nii-i, mun mielestä se taas kertoo että on hyvä näyttelijä :)

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

Nii-i, mun mielestä se taas kertoo että on hyvä näyttelijä :)

Nimenomaan!Esko Kovero on huippu näyttelijä! =)

Yhteistyössä