Jääkiekon MM-katselu on pilalla!! Mertaranta maksukanaville!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsypilämi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta tämähän oli ennakoitavissa, kun Mertaranta MTV3:lle siirty!!

säälittävää, aivan ala-arvoista toimintaa MTV3:lta!!! Ei ole vissiin maksukanavat kaupaksi käyneet, kun pitää tälläista tehdä!! VAan en osta osta siltikään ainuttaan kanavaa...

Miten niillä riittää rahat kaiken katsotuimman urheilun ostamiseen? Formulat ostivat, katsojamäärät romahti. Sm-liiga menetettiin, katsojamäärä ja yleisömäärät peleissä romahti.
Nyt sitten mm- jääkiekko, nice.

Mtv3 haluaa näköjään romahduttaa kaiken urheilun seurannan kun siirtää ne maksukortin taakse. Ei ole tullut formuloita tosiaankaan seurattua vuosiin enää, nyt taitaa käydä jäkiksellekin köpelösti... :(

En todellakaan osta kisojen takia erillistä maksukorttia :mad:
Pitää yrittää sulatella sitten jonkun toisen sönkötystä.. Parkele!!

NEtistä näkee ilmaisilta streameilta kaikki MM-kisojen ottelut!!!! Ja maksutta :) Ja minä katsoin u20 MM-kisatkin sieltä ja tänään aion myös katsoa streamilta. Joskus on enkuks, joskus ruotsiks ja joskus sit suomeks selostus. Älkää ostako maksukortteja! Muuten tuette tätä mtv3sen rahastusta!!!! :)

Ajatelkaas jännittävää mitalipeliä ja töllössä puliseekin ... Mika Saukkonen : /
Se fiilis ko Mertaranta kritisoi tai huutaa.... snif... On, tää on näin masentavaa. Joka kerta se jaksaa vituttaa..

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25373452:
Ajatelkaas jännittävää mitalipeliä ja töllössä puliseekin ... Mika Saukkonen : /
Se fiilis ko Mertaranta kritisoi tai huutaa.... snif... On, tää on näin masentavaa. Joka kerta se jaksaa vituttaa..

:'(

Sit jälkeenpäin youtubesta mertsin selostuksella :)

Alunperin ei pitäny lätkän näkyäkkään kun canalilta.. no, mulla se näkyy niin saan pelit anteron selostamana.

Määkin oon paikan päällä muutamassa ottelussa :)
Aattelin vielä koittaa saada irtolippuja muihin matseihin jos onnistuu.

Itsekin toivoisin, että netistä voisi ostaa ja katsoa suorana pelin kerrallaan. Palvelisi aika montaa ulkosuomalaista myös. Kultapeli piti katsoa flegmaattisen saksalaisen selostamana...

Eih, mä tiedän tuon tunteen niin hyvin. Joskus joutunut katsomaan venäläisellä selostuksella, se se vasta hauskaa oli kun en edes ymmärrä venäjää :D

Yhteistyössä