Jaahas tatskaa "rikkaampi" *kuva* =)

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kuva on tosi sievä,naisellinen muttei liian lässy..työnjälki ei vaan oo parasta..
Ei kyllä ole mikään paras työnjälki, ihan totta turiset. Ei öpiksen nyt tarvitse moisesta suuttua, sanoo miehelleen vaan rakentavan kommentin. Ei hän niin hyvä ole. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
kuva on tosi sievä,naisellinen muttei liian lässy..työnjälki ei vaan oo parasta..
Ei kyllä ole mikään paras työnjälki, ihan totta turiset. Ei öpiksen nyt tarvitse moisesta suuttua, sanoo miehelleen vaan rakentavan kommentin. Ei hän niin hyvä ole. :)
sitä yritin kysyä että missä mättää että voisin sanoa rakentavaa kritiikkiä ukolleni ;)
etten käy vaan tokasee et "eipä parasta työnjälkeä"
 
Hieno ja ihan jees kuva, vähän liian iso mun makuun. Olet rohkea kun noin ison otit näkyvälle paikalle.

Haluaisin toisen kanssa mutta täältä vähän pitkä sinne haminaan. Mieskin ottaisi kuvan ja tytär (15 v) kuumeilee myös. Että etteköhän tule tänne meille kylään...
 
hieno on kuva... voi ku miuki ukko olis tatuoija...tai vaikka parturikampaaja... ei vaan ku joku fuckin talonrakentaja *mököttää!!!* tai no onhan se ihellensä tehny tatskat jollain iänikuisella koneella... mut noooh.... eniwei. upee kuva oli!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Hieno ja ihan jees kuva, vähän liian iso mun makuun. Olet rohkea kun noin ison otit näkyvälle paikalle.

Haluaisin toisen kanssa mutta täältä vähän pitkä sinne haminaan. Mieskin ottaisi kuvan ja tytär (15 v) kuumeilee myös. Että etteköhän tule tänne meille kylään...
mä taas ajattelin ettei oo näkyvällä paikalla,harvemmin kintut paljaana missään kuljen...
baarissa joskus minarissa mut silloin ei haittaa vaik näkyyki....
 
ohhos, onpa olli laihtunu
kakmala! toi on just sellainen minkä näin kesällä ja luulin suonikohjuiksi! no noita sitä saa sit mummoiällä kai ilmaseks, kiva et joku sittenkin tykkää viel ;)
 
Kaunis tatuointi =). Mun makuuni liian iso, ainakin vielä tällä hetkellä (oon tatuointien suhteen neitsyt :saint: , suunnitelmissa on hakkauttaa jotain kivaa nahkaani tämän vuoden aikana), mutta kuva on kaunis.
 
vieras
siis okei, makui on yhtä monii niinku ihmisiiki, mut toi ei niinku oikee siis iske muhun siis no way, mun mielest toi ei oo niinku hot. Sellai niinku playboy bunny on must niinku must. ihkuu

Mut jos sä oot niinku häpi, ton kans ni sillo toi on niinku ihku sulle, onnee.

*pi55is*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis okei, makui on yhtä monii niinku ihmisiiki, mut toi ei niinku oikee siis iske muhun siis no way, mun mielest toi ei oo niinku hot. Sellai niinku playboy bunny on must niinku must. ihkuu

Mut jos sä oot niinku häpi, ton kans ni sillo toi on niinku ihku sulle, onnee.

*pi55is*
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis okei, makui on yhtä monii niinku ihmisiiki, mut toi ei niinku oikee siis iske muhun siis no way, mun mielest toi ei oo niinku hot. Sellai niinku playboy bunny on must niinku must. ihkuu

Mut jos sä oot niinku häpi, ton kans ni sillo toi on niinku ihku sulle, onnee.

*pi55is*
Kenen alter ego on pi55is? :D :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis okei, makui on yhtä monii niinku ihmisiiki, mut toi ei niinku oikee siis iske muhun siis no way, mun mielest toi ei oo niinku hot. Sellai niinku playboy bunny on must niinku must. ihkuu

Mut jos sä oot niinku häpi, ton kans ni sillo toi on niinku ihku sulle, onnee.

*pi55is*
Kenen alter ego on pi55is? :D :LOL:

Siis daa, mun, hei really, mä niinku eilen tulin tänne saitille ja tääl on niinku tosi mageeta olla, tänks hei kaikille, niinku ihkuu.

*pi55is*
 
juis
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuohan on upea.

Aika holmoa muuten kun jotkut haukkuu toisten tatskoja taalla, aivan kuin joku ottais tatskan toisille esiteltavaksi! :LOL: :LOL: Eikohan se oteta ihan itsea varten... :whistle:
eikos han kysynyt mielipidetta? ja minusta tuo on kamala. näin siis käsistin kun pitää sitä mainostaa taalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja juis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuohan on upea.

Aika holmoa muuten kun jotkut haukkuu toisten tatskoja taalla, aivan kuin joku ottais tatskan toisille esiteltavaksi! :LOL: :LOL: Eikohan se oteta ihan itsea varten... :whistle:
eikos han kysynyt mielipidetta? ja minusta tuo on kamala. näin siis käsistin kun pitää sitä mainostaa taalla..
enpäs oo mielipidettä kysynyt,vaan ylpeänä esitellyt uusinta kuvaa =)
 

Yhteistyössä