Jaahas, tässä ollaan sitten yksin kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Ei ole tällaista tilannetta ollut kyllä vuosiin, että olisin yksin yötä kotona. Mies makaa sairaalassa ja poika (2 1/2v) lähti vähintään viikoksi vanhempieni mukana mummolaan.
Tuntuu oudolta. :/ Tää asunto on niin tyhjä, on ikävä minun miehiäni. :'(
Vauva ei ole vielä syntynyt vaikka tulppa irtosi yli viikko sitten, nyt sitä täällä yksin odottelen ja yritän levätä. :|

Oi voi!! Koitas nyt nauttia tilanteesta!

Lempi musiikkia soimaa tai kunnon elokuva pyörimään!! Mä nukun monesti sohvalla kun oon yksin (siis harvoin tapahtuu) ja aamulla on ihana kun saa tassutella ja tehdä rauhassa aamupalaa, lukea lehteä ihan itse omineen ja olla vain!

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Sairaalassa mies? Kait kunnossa? Ei se kivaa ole yksin.Yritä nyt kerätä voimia synnytykseen.

Oli jalkaleikkauksessa pari viikkoa sitten ja nyt tiistaina joutui uudestaan sairaalaan kun oli leikkaushaava tulehtunut. Ei ole mikään tappajabakteeri onneksi vaan ihan ihmisen normi bakteerikantaa joka jostain syystä oli leikkaushaavaan päässyt eli mennyt väärään paikkaan. Puhdistusleikkauksia tekevät, pääsee kotiin kunhan tulehdus poissa ja haava kiinni ja siihen voi mennä aikaa. Ihan hyvin jakselee onneksi, käynyt oon jokapäivä katsomassa.

On mulla suklaata ja meinasin mennä saunaan, meillä on vuoro yhdeksältä. Jos ne vaikka rentouttaisi. =)

Kaikista eniten on ikävä sitä pikkumiestä :| , kuka se nyt minun viereen kömpii yöllä nukkumaan ja aamulla tassuttelee makkarista syliin istumaan. No, pojalla varmasti kivaa mummolassa, äidillä vaan on vähän asennoitumisvaikeuksia. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Sairaalassa mies? Kait kunnossa? Ei se kivaa ole yksin.Yritä nyt kerätä voimia synnytykseen.

Oli jalkaleikkauksessa pari viikkoa sitten ja nyt tiistaina joutui uudestaan sairaalaan kun oli leikkaushaava tulehtunut. Ei ole mikään tappajabakteeri onneksi vaan ihan ihmisen normi bakteerikantaa joka jostain syystä oli leikkaushaavaan päässyt eli mennyt väärään paikkaan. Puhdistusleikkauksia tekevät, pääsee kotiin kunhan tulehdus poissa ja haava kiinni ja siihen voi mennä aikaa. Ihan hyvin jakselee onneksi, käynyt oon jokapäivä katsomassa.

On mulla suklaata ja meinasin mennä saunaan, meillä on vuoro yhdeksältä. Jos ne vaikka rentouttaisi. =)

Kaikista eniten on ikävä sitä pikkumiestä :| , kuka se nyt minun viereen kömpii yöllä nukkumaan ja aamulla tassuttelee makkarista syliin istumaan. No, pojalla varmasti kivaa mummolassa, äidillä vaan on vähän asennoitumisvaikeuksia. :whistle:

Mun mies oli myös jalkaleik.29.1.Miehes kunnossa.Ymmärrän että on outoa olla yksin.Ja poikaa ikävä.Mutta ota lomana kn saat huilia.Vauva kun tulee alkaa teillä taas kova rumba. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:

Mun mies oli myös jalkaleik.29.1.Miehes kunnossa.Ymmärrän että on outoa olla yksin.Ja poikaa ikävä.Mutta ota lomana kn saat huilia.Vauva kun tulee alkaa teillä taas kova rumba. :hug:

Kiitos sinulle piparminttu ja kaikille muillekin ymmärtäväisistä ajatuksista ja haleista. =) Täällä plussalla tulee oikeasti hyväkin mieli. Kävin äsken saunassa ja korkkasin pullollisen kylmää jaffaa ja olo on jo hiukan parempi. Mitäs minä tässä valittamaan, kaikkihan kuitenkin on tosiaan hyvin kun mies on hyvässä hoidossa sairaalassa ja poika kivalla lomalla mummin ja ukin luona. Piti soittaa ja kysyä että miten siellä on sujunut niin saunan jälkeen oli ukkeli simahtanut ja nukkuu jo täyttä päätä.
Nyt taidan itsekin kohta asettua makuulle ja katsoa vaikka jotain elokuvaa, on noita kertynyt hyllyyn vaikka kuinka kun ei ole ehtinyt katsomaan. Ja huomenna taas bussilla köröttelen miestä Oysiin katsomaan.

Yhteistyössä