Jaahas, se ois sitten niinkun JOULU! Naapuri pisti kahdet jouluvalot päälle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieki olen jouluhullu, mutta marraskuulle ajattelin odotella ulkovalojenkin kanssa..

Mäkin tykkään joulusta kovasti...mutta vasta marraskuussa meillekin tulee valot. Ja koska mä tykkään pitää niitä pitkään, niin ne on kirkkaat...tuovat sitten pimeään vuodenaikaan valoa, eikä ole NIIN jouluiset, kun niitä käytän joulun jälkeenkin :)

[QUOTE="minä";22011211]Kuka muistaa sellaisen ihmisen kuin David Hasselhoff :)[/QUOTE]
Kyllähän nyt Ritari Ässä muistetaan.=)

Mummo sai mustan silmänkin sen takia. Yritti keritä mainostauolla vessaan, eikä muistanut, että eteisen ovi oli kiinni....: /

Viimeksi muokattu:
Öh, siis missä on sanottu, että noi valot on JOULUVALOJA? Katselkaa ympärillenne muualla maailmassa, jossa valoja käytetään koristeena muuallakin.
Suomessa ollaan niin rajoittuneita :(

Alkuperäinen kirjoittaja rajoittunutta väkeä;22011236:
Öh, siis missä on sanottu, että noi valot on JOULUVALOJA? Katselkaa ympärillenne muualla maailmassa, jossa valoja käytetään koristeena muuallakin.

kai sitä aattelee miten on kasvanut. Jos on lapsesta asti oppinu siihen että valot pannaan jouluna, niin silleen tekee aikusenakin. Varmasti ajattelis eritavalla sielä missä tehään toisellatavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22011247:
Ooooo.. Joulu. :heart:

:xmas:
Ja kinkku ..

2564385t2e4ddbyh8.gif

Tuo on kyllä kalkkuna, mutta any way...

Viimeksi muokattu:
Onko ne ap _Jouluvalot vai _Koristevalot ulos? Nehän ovat kaksi eri asiaa usempien mielestä. Jouluvalot on esim. kynttelikkö jossa on valot tms. ja koristevalot/ulkovalosarja ei ole jouluvalot vaan niitä voi polttaa koko vuoden jos lystää.

Mun tekis mieli laittaa 'pimeän ajan' valot. Nyt polttelen öljylyhtyjä ja kynttilöitä.

Mutta et laita, koska kaikki palstalaiset tuomitsee sut hulluksi kun laittelet jouluvaloja?

Ei tajuu. Mä laitan valot partsille kun tulee pimeää. Joskus ne on sytytetty kekkereissä jo elokuun pimeinä iltoina. Ei oo jouluiset eikä häiritse yhtään ketään, mutta jos joku naapuri niistä hermostuu ja vetää herneitä nenään, so be it.

Alkuperäinen kirjoittaja rajoittunutta väkeä;22011236:

Niinpä. Mulla on "jouluvalot" etukuistilla ympäri vuoden. Ei tarvii hämärässä poltella noita kylälle asti loistavia ulkovaloja ja kivalta näyttää etenkin syysöinä kun katuvalot on sammuneet ja mies vielä palailee kotiin töistä.
Ja koiriakin kiva käyttää vielä pimeellä pihalla kun ei tarvii sokastua kohdevaloista

Mua kans kiinnostaa millaiset valot naapuri laittoi? Valot ja jouluvalot on ihan 2 eri asiaa. Ja´Suomen synkkä syksy on pimeä pitkään, kyllä siihen valoja kaipaa.

Naapuri laittoi vaaleansiniset valot, jotka vielä menis muista, kuin jouluvaloista. Mutta sen iisäksi ikkunassa on myös punaiset valot.

Mä ymmärrän kirkkaat (niitä itsekin pidän pitkälle joulun jälkeen) ja nuo vaaleansinisetkin, mutta kyllä punaiset valot on jouluvalot ja piste :D

Yhteistyössä