jaahas,nyt sit tiiän mikä mua vaivaa...murrr.

  • Viestiketjun aloittaja "huomenta"
  • Ensimmäinen viesti
"huomenta"
tää selittä kaikki itkut ja huonot olot ja rintojen arkuuden...plussasin haamun aamulla.en nyt viel tiiä iloita vaiko murista,taitaa tämä mamma olla shokissa.ei tässä ny näin pitäny käydä!
 
"huomenta"
mä tein nyt sitten kierukka plussan,siks on niin hämillinen olo...
olin kyllä ajatellut et olis kiva joskus saada iltatähti,no ei tää ny viellä iltatähti ole kun mun kuopus on vasta 3v ja ite olen alle 30v.
pitää nyt vaan tottua ajatukseen :) pitäis saada mieskin viellä tottumaan ajatukseen,hän nimittäin lamaantui ihan täysin järkytyksestä...
 
N&N
[QUOTE="huomenta";22192809]tää selittä kaikki itkut ja huonot olot ja rintojen arkuuden...plussasin haamun aamulla.en nyt viel tiiä iloita vaiko murista,taitaa tämä mamma olla shokissa.ei tässä ny näin pitäny käydä![/QUOTE]

Elämässä ei aina mene kaikki niin kuin on suunnitellut :) Onnellista vauvanodotusta!
 
Varovainen onnittelu :)

Eiköhän se kauhu ja järkytys vielä iloksi muutu jos ei nyt heti jo suoraltakädeltä ole aivan poissuljettu vaihtoehto että teille tulee uusi vauva :)

Meillä mies ei uskonut kun kolmosesta plussasin vaikka näytin hälle testin. Oli kuulemma viallinen :D Mutta kun tehtiin vielä toinen testi niin jo uskoi...oli saanut jo siihen mennessä vuorokauden toentua uutisesti :)
 
"huomenta"
ostin eilen 3 eri merkkistä testiä...ku halusin mennä varman päälle.nyt testasin toisella testillä ja haamu muuttui oikeeksi viivaksi vaikka ei ollut nyt enään aamuvirtsa kyseessä.
hui,mä rupeen nyt lämpee tähän uutiseen,haluan tämän vauvan.
 
"huomenta"
kiitos onniteluista!
mies ei ole viellä toipunut,kävelee ympäriinsä ja voivottelee (typerä hymy naamallaan)...hokee tossa noin että "eihän sen vaavin viellä meijän elämään pitänyt tulla"... :D
 
"vieras"
[QUOTE="huomenta";22193106]kiitos onniteluista!
mies ei ole viellä toipunut,kävelee ympäriinsä ja voivottelee (typerä hymy naamallaan)...hokee tossa noin että "eihän sen vaavin viellä meijän elämään pitänyt tulla"... :D[/QUOTE]

no ni. mieshän alkaa selkeesti lämpeneen ja oleen onnessaan ajatuksesta. onnea :hug:
 
"huomenta"
[QUOTE="vieras";22193137]no ni. mieshän alkaa selkeesti lämpeneen ja oleen onnessaan ajatuksesta. onnea :hug:[/QUOTE]

kyl se näköjään lämpenee,kävi jo kuuntelemassa mun masua vaikkas eihän sielt muuta viellä kuuluu kun suolistotoimintaa :) kiitos onnitelusta..

jaah,no nyt mies jatkaa taas tota ees sun taas ravaamista,hih :D
 
vierass
thääh.. vaikea uskoa että testasit vahvan viivan vaikka aamupissalla sait haamun... Jooh, noh, onnea :)
Btw, hormonikierukalla saa joihinkin testeihin haamuja aikaseksi.
mun taas ei oo alkuunkaan vaikeeta uskoa, että jollain toisella testillä saa haamun ja jollain toiselle selkeän plussan. enemmän näkisin sen johtuvan siitä että aamuinen testi on tehty jollain vähemmän herkällä merkillä :)

ja hormonikierukassa ei ole hcg:tä joten sillä ei voi saada haamua.
 

Yhteistyössä