jaahas, jaahas, vuosipäivää pukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Hokasin just että huomenna tulee 9 vuotta siitä kun ukon kanssa alettiin seukkaamaan :heart: .

Heittäkääs hyviä ideoita miten mä voisin miestäni ilahduttaa ja kiittää yhteisistä vuosista.

Muistathan että mä olen aikalailla vuoteeseen sidottu ja ässät (seksi,sauna ja siivous) on multa kielletty...

Haasteellista eikö totta B)

Sidot silmät ja käsket kuvitella minkälaista olis, jos ei ois tota ässä-kieltoa :D :xmas:
Tai sitten annat lahjakortin niihin ja voimassaolo alkaa siitä, kun sun kiellot päättyy..

Hyviä ideoita :D . En sit tiedä et pitäiskö vaan jättää juhlistamatta (kuten yleensäkin nuo seukkavuosipäivät) ja satsata seuraavaan hääpäivään. Sillon kun saa jo ässäilläkin :D

onnee vaan vuosi päivästä!!! :flower: sä voisit tehä niin että sanoisit miehelles että "kulta, mä siivoisisin sun autos ja saunoisin sun kanssa ehtoolla, jonka jälkeen antaisin villiä seksiä..mutta, voih...kulta kun sä tiät että mä en voi!! :D ja avan varmasti miehes tykkää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
onnee vaan vuosi päivästä!!! :flower: sä voisit tehä niin että sanoisit miehelles että "kulta, mä siivoisisin sun autos ja saunoisin sun kanssa ehtoolla ja antaisin villiä seksiä..mutta, voih...kulta kun sä tiät että mä en voi!! :D ja avan varmasti miehes tykkää :snotty:

:laugh: :laugh: Mä muuten just täällä mietiskelin että on tuo ukko-kulta kyllä kovilla. Se hoitaa kodin, kaupassakäynnin, ruoanlaiton, pyykkäämisen, koiran hoidon, lapsen kuskaamisen ja hoidon (mitä nyt vajaa 7-vuotias tarvitsee), passaa mua minkä pystyy ja tietty käy töissä. Ja sen päälle vielä valtava huoli sekä vauvasta että musta.

Ei kyllä käy miestä kateeksi... :|

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
onnee vaan vuosi päivästä!!! :flower: sä voisit tehä niin että sanoisit miehelles että "kulta, mä siivoisisin sun autos ja saunoisin sun kanssa ehtoolla ja antaisin villiä seksiä..mutta, voih...kulta kun sä tiät että mä en voi!! :D ja avan varmasti miehes tykkää :snotty:

:laugh: :laugh: Mä muuten just täällä mietiskelin että on tuo ukko-kulta kyllä kovilla. Se hoitaa kodin, kaupassakäynnin, ruoanlaiton, pyykkäämisen, koiran hoidon, lapsen kuskaamisen ja hoidon (mitä nyt vajaa 7-vuotias tarvitsee), passaa mua minkä pystyy ja tietty käy töissä. Ja sen päälle vielä valtava huoli sekä vauvasta että musta.

niin ja kaiken ton lisäksi ei saa ees piurakkata :o mutta on sulla kultanen mies...siis niinku oikeesti niinku ihan vilpittömästi sanon ma :)

Muistathan että mä olen aikalailla vuoteeseen sidottu ja ässät (seksi,sauna ja siivous) on multa kielletty...

Voi hitto.
Mä oisin just ehdottanu, että teet saunan jälkeen voileivät valmiiksi, vedät kookosöljyä pintaan (kiillota etenkin kupu kunnolla) ja painut lattialle rähmälleen odottamaan herraseuraa saunasta.

Mutta jos näistä on sallittu ainoastaan voileivän teko, niin pistä nyt edes kunnolla voita ja lauantaimakkaraa, niin saatte vähän juhlan tuntua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Voi hitto.
Mä oisin just ehdottanu, että teet saunan jälkeen voileivät valmiiksi, vedät kookosöljyä pintaan (kiillota etenkin kupu kunnolla) ja painut lattialle rähmälleen odottamaan herraseuraa saunasta.

Mutta jos näistä on sallittu ainoastaan voileivän teko, niin pistä nyt edes kunnolla voita ja lauantaimakkaraa, niin saatte vähän juhlan tuntua :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Voi ei mä repesin :laugh: :laugh: :laugh:

Hitto se on sun syy jos tää mahdoton hekotus laukasee synnytyksen :kieh:

niin ja kaiken ton lisäksi ei saa ees piurakkata :o mutta on sulla kultanen mies...siis niinku oikeesti niinku ihan vilpittömästi sanon ma :)

Juu piti munkin lisätä vielä tuo piirakkapuoli mutta unohdin. Kyllä tässä vuosien varrella on miehen pärstä välillä tympinytkin ja elo sen kanssa on ollut vähemmän ihanaa. Mutta on se vaan ihan paras ja tuntuu että mies senkuin paranee vanhetessaan.

Ehkä kaikkein ihaninta miehessä on se että hän ei kyllä yhtään nyt valita kohtaloaan vaan miettii vaan sitä miten raskasta mulla on.

On se vaan mun oma lottovoittoni :heart: :heart: =)

Niin ja kiitos mieheni kehuista :hug: :D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Voi ei mä repesin :laugh: :laugh: :laugh:

Voi ei, mitä mä nyt tein? :o

Unohda se leivän tekokin.
Mites, jos vaan toivottelet hyvää vuosipäivää ja pyydät miestä tekemään ne leivät. Voit myös pyytää, että jos se hierois ittensä sillä öljyllä ja kieriskelis hetken silmänilona lattialla?
Sä voit maata sohvalla mussuttamassa leipää ja nauttia esityksestä.

Miehellehän se ois palvelus siinä mielessä, että homma veisi siltäkin varmaan viimeisetkin halut mihinkään puuhasteluun, ja sillä olis jälkeenpäinkin tekemistä luututessaan sitä öljyä lattiasta. :D

Voi ei, mitä mä nyt tein? :o

Unohda se leivän tekokin.
Mites, jos vaan toivottelet hyvää vuosipäivää ja pyydät miestä tekemään ne leivät. Voit myös pyytää, että jos se hierois ittensä sillä öljyllä ja kieriskelis hetken silmänilona lattialla?
Sä voit maata sohvalla mussuttamassa leipää ja nauttia esityksestä.

Miehellehän se ois palvelus siinä mielessä, että homma veisi siltäkin varmaan viimeisetkin halut mihinkään puuhasteluun, ja sillä olis jälkeenpäinkin tekemistä luututessaan sitä öljyä lattiasta. :D

Ai kauheeta

:laugh: :laugh: :laugh: Sä rontti vaan jatkat. Ja tosi kivan mielikuvan jätit, enhän mä pysty nauramatta enää edes katsoa miestäni :D :D . Olis sekin meinaan aika näky kun tollanen kerrostalon kokoinen äijä pyöris öljyttynä olkkarin lattialla :laugh: :laugh:

Jätä mut rauhaan nainen :laugh: :laugh:

Okei, tän kerran. Mutta vaan koska lapset ei enää laiminlyö mua, vaan pyysivät mukaan palapelitalkoisiin.

Ja sitä paitsi mulla tuli yhtäkillinen himo lauantaimakkaraan, vaikken edes oikeasti tykkää siitä. Lähden kaivamaan jääkaappia :laugh:

Muoks. mutta mukavaa vuosipäivää, harmi ettei musta ollut enempää apua :whistle:

Okei, tän kerran. Mutta vaan koska lapset ei enää laiminlyö mua, vaan pyysivät mukaan palapelitalkoisiin.

Ja sitä paitsi mulla tuli yhtäkillinen himo lauantaimakkaraan, vaikken edes oikeasti tykkää siitä. Lähden kaivamaan jääkaappia :laugh:

Muoks. mutta mukavaa vuosipäivää, harmi ettei musta ollut enempää apua :whistle:

Kiillotappa vielä sitä sädekehää pääsi päällä....juu tosi paljon olit taas avuksi :D :D ja ihan vilpittömästi yritit :saint:

siit se lähtee...se into nimittäin. pian sä huomaat kieriväs öljyttynä lattialla...vaikka et niin tykkääkkään mutta tuli vain äkillinne himo ;) :D

siit se lähtee...se into nimittäin. pian sä huomaat kieriväs öljyttynä lattialla...vaikka et niin tykkääkkään mutta tuli vain äkillinne himo ;) :D

Jee, hyvä butukka :laugh: :laugh: . Vielä me tuo meah yllätetään öljyttynä möyrimässä lattiallaan vatsa pystyssä. Mä luulen että oikeasti jo ihan pikkuriikkinen himo sille on jo asiasta syntynyt...takuulla on jo kookosrasvatkin valmiiksi hommattuna :whistle: B)

Jee, hyvä butukka :laugh: :laugh: . Vielä me tuo meah yllätetään öljyttynä möyrimässä lattiallaan vatsa pystyssä. Mä luulen että oikeasti jo ihan pikkuriikkinen himo sille on jo asiasta syntynyt...takuulla on jo kookosrasvatkin valmiiksi hommattuna :whistle: B)
näin siinä täytynee käyrä...siä ollaan niin täyressä tryskehessä..palmut vain puuttuu(vaikka ei niitä siinä alkuperäsessä ollukkaan mutta kun innostuu niin lujaa, jotta)

Älkää yllyttäkö.
Emmä tässä läävässä, kun toi parketti on siinä kuosissa, että saan vielä tikkuja hanuriini.

Mutta lauantaina on muutto, ja sitten on niin upee lattiakin, että siinä kyllä kelpais kieriskellä vaikka rypsiöljyssä. Lauantaimakkarasiivu viehkeästi hampaiden välissä.

Palmuja ei kyllä ole, mutta jos pyydän miestä hakemaan sieltä tontin rajalta pari kitukasvuista koivua, ehkä se ajais asian?
(Tosin sitten se vasta joutuisikin paniikissa soittamaan anopilleen :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Heh, on teillä ajatukset :D
Mutta alkuperäiseen... miten olis joku piknikki sängyssä vaikka (ja yölä ilmasta liikuntaa kun kaivelette muruja altanne lakanoista...)

Ihan hyvä ajatus kyllä. Mutta sekin vaan edellyttää sen että mies sitten tekee ne eväät :/

Älkää yllyttäkö.
Emmä tässä läävässä, kun toi parketti on siinä kuosissa, että saan vielä tikkuja hanuriini.

Mutta lauantaina on muutto, ja sitten on niin upee lattiakin, että siinä kyllä kelpais kieriskellä vaikka rypsiöljyssä. Lauantaimakkarasiivu viehkeästi hampaiden välissä.

Palmuja ei kyllä ole, mutta jos pyydän miestä hakemaan sieltä tontin rajalta pari kitukasvuista koivua, ehkä se ajais asian?
(Tosin sitten se vasta joutuisikin paniikissa soittamaan anopilleen :D )

Voi sun kanssas :D :D

Yhteistyössä