Jaahas, jaahas. Että nyt se meikkaus sitten alkoi meilläkin

[QUOTE="tiinu";24521613]Ensin varmaan hiustenvärjäys ja lävistykset.[/QUOTE]

Värjäykset tuli ja meni jo. Tai tulee vielä lisää. Pyysin odottamaan yläasteelle ennen kuin alkaa värjäilemään sen dramaattisemmin.

Lävistykset? Jostain syystä minulla on kutina, että tämä ehkä voisi jopa jäädä meiltä kokematta. EHKÄ. Ei halua arpia kasvoihinsa.

Kasiluokalla se meikkaaminen on sitten karmeimmillaan :D Silmänympärykset vedetään mustiksi niinkuin pandalla ja kajalia kuluu kynän viikkotahtia. Ysille tultaessa homma siistiytyy ja hillitympi tyyli alkaa löytyä. Näin meni meillä ja aika monella muullakin kuuluu olleen sama homma. Pitää ensin vetää överiksi.

[QUOTE="hih";24521688]Kasiluokalla se meikkaaminen on sitten karmeimmillaan :D Silmänympärykset vedetään mustiksi niinkuin pandalla ja kajalia kuluu kynän viikkotahtia. Ysille tultaessa homma siistiytyy ja hillitympi tyyli alkaa löytyä. Näin meni meillä ja aika monella muullakin kuuluu olleen sama homma. Pitää ensin vetää överiksi.[/QUOTE]

Serkkunsa on hieman emo-angstikid. Pandameikkeineen, lävistyksineen ja vaatteineen kaikkineen. Ulkomuoto kieron surullisella tavalla se sopii hänelle, jostain syystä tyttö on pelkkää silmää ja ripseä, näyttää enemmänkin nukelta.

Minä tuossa viime kesänä pidin oikeasti vessassa saarnan, että jos ja kun alkaa meikkaamaan, niin sitten ENSIN harjoittelee. Harjoittelee perusasiat, pyytää neuvoa vaikka ammattimeikkaajalta, SITTEN jos vetää överiksi, niin tekee sen edes semityylikkäästi. Voi lapsi parkaa. Luultavasti se överivaihe tulee kuitenkin :D Ja jos ei kuitenkaan Emokid tyylinä, niin sitten se tulee meille glitterinä :| Mikä näyttää itse asiassa todennäköisemmältä.

[QUOTE="hih";24521688]Kasiluokalla se meikkaaminen on sitten karmeimmillaan :D Silmänympärykset vedetään mustiksi niinkuin pandalla ja kajalia kuluu kynän viikkotahtia. Ysille tultaessa homma siistiytyy ja hillitympi tyyli alkaa löytyä. Näin meni meillä ja aika monella muullakin kuuluu olleen sama homma. Pitää ensin vetää överiksi.[/QUOTE]

Mun tytär on nyt kasilla, eikä ainakaan vielä ole meikkaaminen mennyt hurjemmaksi.. sitä odotellessa(ko) :D

Meillä kutonen ei lähde edes roskia viemään, jos ei oo ripsaria! :) Onneks muuten on vielä hillitty, eli aavistuksenomainen rajaus yläluomella ja ripsiväriä. Niitä panda-silmiä odotellessa...

Ja meillä tämä ysiluokkalainen meikkasi vaikka oli kotona sairaana :D Viitosluokkalainen ei ole vielä keksinyt meikkaamisen ihanuuksia mutta eiköhän kohta sekin mene isosiskonsa jalanjäljissä...

Yhteistyössä