Joo ja nyt on vedosta kauhea pääkipu... jee. Siis mulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmalämpöpumppu ja viilentävä ominaisuus takaa sentään yöunet :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ssssss:Jaa ja mä en kyllä huomannut mitn eroa espanjan ja suomen helteessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä kukaan teistä lähde koskaan etelään, Thaimaahan tai muualle lämmittelemään, eihän!? [/quot
Viikko etelässä, jossa ilmanala on aivan erilainen kuin Suomessa, on eri asia kun monta saatanan viikkoa tätä suomen paska hellettä.
ei saa viilentää liikaa. Max -5°C ulkoilmaan verrattuna (okei, meillä on sisälämpö +23°C )Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Joo ja nyt on vedosta kauhea pääkipu... jee. Siis mulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ilmalämpöpumppu ja viilentävä ominaisuus takaa sentään yöunet :kieh:
VOI PERK:::::::::::LE |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jes:Just kolmosen uutisissa sanottiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ei kai? |O
Ei kaikkien tarvitse pitää helteestä. Eikä siitä kylmästä.Mitä ihmettä työ valitatte, nyt on kesä ja kuuluukin olla lämmintä ja kohta valitetaan kun on kylymä
Ihan sun itses takia mä toivon, että sä et tuu mua tuolla pimeellä kujalla vastaan.Mitä ihmettä työ valitatte, nyt on kesä ja kuuluukin olla lämmintä ja kohta valitetaan kun on kylymä
No en! Ois yhtä kärsimystä mulle moiset reissutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä kukaan teistä lähde koskaan etelään, Thaimaahan tai muualle lämmittelemään, eihän!?
Joo, varmaan onkin loka-marraskuussa +30 :xmas: No, sittenhän se nähdäänAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ihanaaaa
Jouluun asti tämmöstä ja sit vähän lämpenis :saint: (paitsi se aatto )
Sama juttu. Jos lapset ois vanhempia niin ois ok. Vauvalla on ollut nyt tosi inhottava olla.Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Mua ei helteet itseäni haittaa, mutta tuo vauva on aika tuskanen ollut. :/
niinpä... ja aina tuulee kylmästi :/Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:joo joo, pitäkää te eteläläiset vaan ne helteet prkl.
ei täälä perämeren pohjukassa mitään helteitä oo näkyny.