Jäähallin kirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tammikuussa hiljaista, mutta eiköhän jo helmikuussa vilkastu.

Myyjiä paljon ja hinta-laatu hyvää. On tietenkin niitäkin, jotka repii H&M:n vaatteista käytettynäkin 15 euroo...

Mä olen lähdössä sinne helmikuussa 400 kilometrin päästä, joten ehkä vähän lähempääkin kannattais käydä ;)

Itse olen menossa myymään nyt tänä sunnuntaina sinne, kun ei kaappeihin mahdu enää mitään... Pääasiassa minulla on halvalla lasten vaatteita, tytön ja pojan, sekä leluja.

Joten tervetuloa ihmeessä ostoksille! (myyjäpaikat on täynnä, joten eiköhän sieltä kaikenlaista löydy :)

Mä en ole ikinä löytänyt sieltä mitään. Suurin osa ainakin lasten vaatteista on sellaisia että en edes kehtais ilmaiseksi kenellekään antaa saati sitten myydä. Pitäis kai olla heti paikalla kun myynti alkaa.

minä taas olen löytänyt sieltä paljon tarpeellista edullisesti. vimeksi mukaan lähti mm. siisti reimatecin vk-asu pojalle (takki+housut) 7e:lla. ja tytölle kassillinen vaatteita kevääksi ja kesäksi, yhteensä 6e.. mutta kuten joku jo sanoikin, aina on niitä jotka pyytävät kamalia hintoja tosi huonokuntoisista tavaroista.
Mutta minä suosittelen, joka kerta sieltä on jotakin tarttunut mukaani :)

Aamusta yleensä myydään ns. parhaimmat tuotteet. Tosin ihmisten tarpeet ovat erilaiset, joten kierrellä kannattaa ja etsiskellä koko päivän ajan.

Itse en myisi hyväkuntoisia, alunperin arvokkaita tuotteita pilkkahintaan kirppiksellä. Hinta laadun mukaan!

Tulevana sunnuntaina 18. pvä olen menossa myymään hyväkuntoista lastenvaatetta ja leluja, edulliseen hintaan. Tärkeintä on, että juuri se ihminen, joka juuri sitä tavaraa tarvitsee, saakoon sen hintaan, joka on hyväksi kummallekin osapuolelle. ei ole kyse kiskuruudesta, vaan siitä, että hyvä tavara voi vielä palvella tarvitsevaa, Ilolla ja sydämellä :)

Myyrmäen hallin kirppikselle ei ainakaan kannata mennä, siellä on ihan käsittämättömät hinnat ja huonolaatuista tavaraa. Katsoin viimeksi duploja, hinta oli 20 euroa pussi...
Ja jostain kulahtaneista haalareista pyydetään 25 euroa.

Onko tuo jäähallin (oletan siis että on Hgin jäähallista kyse) parempi?

Olen menossa myymään la 24.1.09 hyväkuntoisia, osa lähes uusia, lasten vaatteita n. 8-9 vuotiaille, mukana myös kirjoja , duploja ym. leluja.
Olen samaa mieltä kevättähtimön kanssa hinnoittelun suhteen, mutta ei siellä kannata tavaraa ilmaiseksikaan jakaa, kun pöytäpaikkakin maksaa. Muutoinhan voisi laittaa kamat suoraan Uffen tai muun keräyslaatikkoon.

Yhteistyössä