Jaaha, mitähän sitä tekisi?

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Mun pitäisi oikeasti lähteä Helsinkiin yhteen infotilaisuuteen tänään, mutta kuopus sairastui viime yönä (vähän lämpöä ja perus-flunssa). Mitä te tekisitte - heivaisitteko lapsen mummolaan hoitoon ja lähtisitte infotilaisuuteen vai jäisittekö kotiin hoitamaan lasta ja skippaisitte infon (tästä voi kyllä seurata melko paljon lisätöitä jatkossa)?

Mua kovasti houkuttaisi jälkimmäinen vaihtoehto, mutta mietin, olenko ihan laiskiainen, jos jätän infon väliin. Mainittakoon vielä, että kuopus on 7-vuotias eli ei ihan sylilapsi enää kuitenkaan.

Itselläni jos ilisi sama tilanne niin menisin infoon ,jos lapsi jäisi mielellään mummin kanssa .
Meillä nyt sellainen tilanne 7 vuotiaan kanssa että ei suostu jäämään kenenkään kanssa vain äiti kelpaa. kauankohan kestää onko muilla samanlaisia kokemuksia.

Joo, pakko oli tulla vielä tähän avautumaan. Koko "infotilaisuus" oli ihan turha. Sain kaksi nettiosoitetta ja yhden sähköpostiosoitteen (miksi näitä ei olisi voinut kertoa kirjeessä, jolla tilaisuuteen kutsuttiin, en tiedä ). Lisäksi sain kertoa tilaisuuden pitäjille, että koko laitoksen kaikki ulko-ovet olivat lukossa (mut päästi sisään töistä pois lähdössä oleva siivooja). Kommentti: "ai ihanko totta, toisessa toimipisteessä ne ovat auki kahdeksaan asti". Ovissa ei ollut mitään lappua siitä, että ko. tilaisuus pidetään siinä rakennuksessa ja rakennus pimeänä (sali, jossa tilaisuus pidettiin, oli kellarissa). Ja kaiken kruunasi pyyntö saapua paikalle uudestaan maanantaina, koska silloin vasta selviävät ne asiat, joista olisi pitänyt saada tietoa tänään.

Mä vein siis kuumeisen lapsen hoitoon ja matkustin noin tunnin verran suuntaansa istuakseni puoli tuntia tilaisuudessa, josta sain alussa mainitsemani kolme osoitetta. Hip hurraa.

Yhteistyössä