Jaaha. Kumpi meistä on oikeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*tuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*tuttaa

Vieras
13-v harjasi märkää koiraa MUN hiusharjalla tässä toissapäivänä. Huomenna se on lähdössä yön yli luokkaretkellä ja mä sanoin että MÄ otan sen hiusharjan ja vieköön ite mennessään sen jolla harjasi koiraa!

Nyt se ulvoo ja huutaa kuin hyeena ja kirkuu että hän ei sitä koirankarvaharjaa suostu ottamaan.

Enpä suostu minäkään, kun kerran meni MUN harjalla, ilman lupaa, koiran harjaamaan!! Ja kyllä, meillä on myös koiralle ihan oma koiralle tarkoitettu harja mutta luoja yksin tietää miksi se ei voinu sitä käyttää.

Oonko siis veemäinen äiti, jos mä pidän tytön puhtaan harjan ja ottakoon se koirankarvaharjan mukaansa?

Mä ainakin pitäisin ite sen puhtaan ja tyttö sais sen koiraisen tai sit olis ilman. Kyllä 13 veen jo pitäis tajuta. Meilläkin on kotona semmonen. Siis 13 vee. Ei kai se koirankarvaharja nyt ihan käyttökelvoton voi olla. :)

Harjaatte aamulla samalla harjalla (sillä puhtaalla), annat sen tytölle mukaan ja ostat itsellesi kaupasta uuden. Tosin olisit ostanut jo eilen tai tänään.. Ei voi olla elämä yhdestä harjasta kiinni.

Ihan kauhulla odotan kyllä kun lapset tulee murrosikään....kuulostaa kyllä nyt aika turhalta kinalta.Miksi ette sovi että koiraa harjataan koiraharjalla tästä lähtien ja piste.

Lapsesi sentään harjasi koiraa.... :D joku vois olla harjaamattaki :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja so simple:
Harjaatte aamulla samalla harjalla (sillä puhtaalla), annat sen tytölle mukaan ja ostat itsellesi kaupasta uuden. Tosin olisit ostanut jo eilen tai tänään.. Ei voi olla elämä yhdestä harjasta kiinni.

näin

joo sanokaa vaan biatchiksi mutta koska tyttö on jo 13 vee (mikä tarkottaa että omilla aivoilla ajattelu on sallittua, jopa suotavaa) niin mie tekisin niin että laittasin tytön ostamaan omilla viikkorahoillaan uuen harjan. ja koirankarvaharjan sais ottaa mukaan, pesee sen ensin kuumalla veellä kunnolla. ottasin siis tytön puhtaan harjan ite käyttööni. oppii varmasti seuraavalla kerralla vähän ensin ajattelemaan ennenku tekee mitään.

ja aamulla ennen kasia voitte molemmat harjata samalla harjalla (tytön harjalla siis) kuontalonne ennen uloslähtöä.

Koiran harjaaminen mun hiusharjalla ei todellakaan ollut mikään vahinko! Koiranharja on kaukana ulkonäöllisesti meidän perheen hiusharjoista. Ja sitä paitsi, mun äiti joka oli täällä silloin lapsenvahtina pienemmille, oli sanonut asiasta tuolle 13-vuotiaalle mutta eipä ollut liikauttanut järjenhiventäkään.

Mun mielestä teko oli ihan tahallinen eikä mikään vahinko, joten kärsiköön seuraukset.

Ja joo, oisin mä ostanut uuden mutta enpä muistanut koko asiaa ennenkuin nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Teilläkö on vain kaksi harjaa taloudessa? No jo on aikakin ostaa lisää.

No montako harjaa meillä pitäis olla ku asutaan neidin kans kaksin?

Aloituksesta päätellen ainakin kolme.

Sori mut en oo ap, vaan ihan muuten vaan kyselin ku kehotit niitä harjoja ostelemaan jos niitä oon vaan yks molemmilla ihmisillä käytössä.

Montako harjaa per tyyppi siis tarvitseekaan hiusharjoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Teilläkö on vain kaksi harjaa taloudessa? No jo on aikakin ostaa lisää.

No montako harjaa meillä pitäis olla ku asutaan neidin kans kaksin?

Aloituksesta päätellen ainakin kolme.

Edit: ai et ollutkaan ap.

no mutta ota huomioon että myös borkulla on koira (vai olikos peräti koiria? sori ku en muista että montako... ) :D

ja ap:llähän on kolme harjaa: oma hiusharja, tyttären hiusharja ja koiralle oma harjansa. ihan selkeesti lukee tuolla alotusviestissä jo =)

Alkuperäinen kirjoittaja v*tuttaa:
Koiran harjaaminen mun hiusharjalla ei todellakaan ollut mikään vahinko! Koiranharja on kaukana ulkonäöllisesti meidän perheen hiusharjoista. Ja sitä paitsi, mun äiti joka oli täällä silloin lapsenvahtina pienemmille, oli sanonut asiasta tuolle 13-vuotiaalle mutta eipä ollut liikauttanut järjenhiventäkään.

Mun mielestä teko oli ihan tahallinen eikä mikään vahinko, joten kärsiköön seuraukset.

no se taas ei oo tytön ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja v*tuttaa:

Eli kun ite unohdit ostaa uuden harjan rankaiset kovemmin tyttöä asiasta mitä tarkotuksesi olikaan alunperin.

Yhteistyössä