Jaaha, jää sit tänä vuonna mun osalta yhden muksun koulun kevätjuhla väliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Juhlaan toivotaan (pukeutumistoive oikein lihavoituna kutsussa) juhlavaa pukeutumista Hollywood-hengessä :laugh:

Ei sillä että mulla muutenkaan mitään punaiselle matolle sopivia pukuja vaatehuoneellista olisi mutta juhlan ajankohtana olen raskaana viikolla 36 ja muutenkin ihan norsukunnossa niin...

Onneks tuo lapsi sattui alennusmyynneistä talvella haluamaan yhden ihan överin juhlamekon niin onpahan sillä ainakin vaatetus kunnossa kevätjuhlagaalassa :D

Jos kutsussa lukee, että "toivotaan", niin se on toive, ei määräys. Jos arvelet, ettei lapsesi saa traumoja siitä, ettet pukeudu Hollywood-hengessä (mitä sekin nyt sitten kutsujien mielestä on), niin laita ne juhlavaatteet, mitä omistat ja mene mukaan. Et varmasti ole ainoa, jolla ei ole jotain Hollywood-tyyliä päällä.

:O...oi apua, kyllä multakin moinen specialiteetti kaatuisi ja jäisi väliin...totaalisen tyylitajuton kun olen :ashamed:...tjaa ;) - ellei sinne sitten tahdottais kiusallista paparazzia väijymään häikäisevillä salamavaloillaan :D... Juu ei, siinähän sitten gaalailisivat, jos en kelpaisi omissani juhlajoukkoon mukaan.

Onko toi sitten ihan yleistäkin tuo tuommoinen säätäminen koulun juhlissa vanhempien pukeutumista myöten? Nevö hööd...

Ollaanpa sitä huumorintajuttomia :D

Mun mielestä toi olisi hauska idea! Voisi kerrankin vetäistä kaulalle jonkun naurettavan pinkin Tiimarista 2 eurolla ostetun puuhkan, ja vielä luvalla! :D Jotenkin uskon että lapsetkin tuosta varmaan tykkäävät, ei kaikkea kannata ottaa niin ryppyotsaisesti ;)

Mulla alkaisi otsasuoni jo tykyttää jos tässä vaiheessa tulisi kutsu jossa toivotaan koulun päättäjäisiin jotain tietyn tyylistä asua. Hyvän tähden, tässä on parit ristiäiset, kahden lapsen koulunpäättäjäiset, harrastusten päättäjäisiä ja luokkaretkiäkin vielä tiedossa. Jos vielä pitäisi ehtiä etsimään jotain tietyntyyppistä uutta asua niin melkein itkisin...

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";26319413] Hyvän tähden, tässä on parit ristiäiset, kahden lapsen koulunpäättäjäiset, harrastusten päättäjäisiä [/QUOTE]

Eikö noihin mene sama asu vähän erilaisilla asusteilla stailattuna? Tosin harrastusten päättäjäiset voi kyllä olla harrastuksesta ja itse juhlasta riippuen mitä vaan, mahdollisesti vaikka verkkarit :D

[QUOTE="vieras";26319463]Eikö noihin mene sama asu vähän erilaisilla asusteilla stailattuna? Tosin harrastusten päättäjäiset voi kyllä olla harrastuksesta ja itse juhlasta riippuen mitä vaan, mahdollisesti vaikka verkkarit :D[/QUOTE]

Kyllä, asut menee osin stailattuna ja osaan eri asut (jo reilusti ajoissa hankitut) näihin olemassa juhliin mutta pointti oli se, että missäs välissä vielä ehtisi sitä tietyn tyylistä uutta asua etsimään :).

ei sun tartte kun mennä kirpparille ja ettiä kasarivaatteet sieltä |O

64173PCN_Spelling05.jpg

:D

taitaa meidän lapset ollaa siis samassa koulussa :D Mä meinasin kyllä mennä ko. juhlaan ihan tummansinisissä pillifarkuissa, valkoisessa "silkki" topissa ja mustassa hyvin istuvassa jakussa. Kaulaan laitan sellaisen iso kultaisen lintu-korun ja jalkaan punaiset korkkarit. Eli tule ihan omissasi, et ole ainoa :D

Yhteistyössä