Jaa, ukko vetäs sit herneet nokkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Texas Flame

Aktiivinen jäsen
14.01.2005
3 227
0
36
Mä oon tääl maannu flunssas vai mikä vatun tauti ny onkii ja en ees oo jaksannu lähtee tuon ipanan kaa ulos, nii tuli mies töistä ja sanoin josko hää lähtis vähä lapsen kaa ulos, nii ny se sit naamanorsunvitul läks tuost ovest pihalle. :headwall: Huomenna mä raahaudun ulos vaik pää kainalossa, et ei tartte sit ukon olla käärmeissää...Maatkoo sohval perkele !! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja hyvä ukonkasvatus jatkuu, mitäs jos sanot huomenna että menee lapsen kanssa ulos pikkasen nätimmällä naamalla kun eilen.

No, ei kuule kiinnosta alkaa aikuistaihmistä kasvattamaan..Noissa lapsissakin on jo ihan tarpeeksi urakkaa...

En mäkään välttämättä jaksaisi heti töiden jälkeen lähteä ulos :ashamed: Jos siis ollut pitkä (tai tavallinen) päivä töitä takana... Mut ymmärrän kyllä, että harmittaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ja hyvä ukonkasvatus jatkuu, mitäs jos sanot huomenna että menee lapsen kanssa ulos pikkasen nätimmällä naamalla kun eilen.

No, ei kuule kiinnosta alkaa aikuistaihmistä kasvattamaan..Noissa lapsissakin on jo ihan tarpeeksi urakkaa...

Sitten on varmaan parempi että makaa siellä sohvalla, vie vaikka kaljapullo käteen ettei hän itse vaan rasiinnu. Ps. minä mietin aika kauan millasen ihmisen kanssa teen lapsia, ettei tosiaan käy niin että on vaan enemmän passattavaa ja kasvatettavaa kun lapsia alkaa siunaantumaan.

Sitten on varmaan parempi että makaa siellä sohvalla, vie vaikka kaljapullo käteen ettei hän itse vaan rasiinnu. Ps. minä mietin aika kauan millasen ihmisen kanssa teen lapsia, ettei tosiaan käy niin että on vaan enemmän passattavaa ja kasvatettavaa kun lapsia alkaa siunaantumaan.

Kuules, kyllä hää ihan itte saa omat kaljansa haettua ja hyvä mies ja isä tuo on... EN KAI MÄ NY VIDDU MUUTEN OIS 17 VUOTTA ELÄMÄSTÄNI TÄHÄN KÄYTTÄNNY. :headwall: Mutta tänään tällänen päivä, huomenna ehkä toisenlainen...

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mulle sanottiin eilen sillai kivasti et "älä edes suunnittele meneväs paskalle, hän käy tupakalla eka" :laugh: :laugh: Kyllähän mulla siel oma aika menee mut en o tienny et silleki pitää varata aika

:o :laugh: :laugh: Reilu meininki...

Joo, no mulla on tosiaan huussissa menny tovi jos toinenki ku on maha kovalla, mut tää oli taas näitä "mies puhuu eka ja ajattelee sit" lauseita

No etkä raahaudu ulos huomennakaan. Tee se vaan miehelle selväksi että oot nyt sairas ja aiot tehdä vain pakolliset mitkä jaksat ja piste. Ei miehet niin kauheen pitkälle jaksa ajatella asioita että vaimokin voi olla joskus kipeä. Huomenna se sitten tietää jo varautua töistä tullessaan että ulkoilu reissu voipi olla tiedossa ja meneepi sinne ulos lapsen kanssa sitten naama oravanvitul.

Yhteistyössä