H
höh
Vieras
Meille syntyy lähipäivinä kolmas lapsi ja tosi moni kommentoinu mahani nähtyään, että "teillä on sitten suurperhe". Mä oon aina aatellu että suurperheeseen tarvitaan enempi kuin 3 lasta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:6 lasta alkaa olla suurperhe. Mun mielestä. 4-5 lasta jo keskivertoa isompi perhe.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:6 lasta alkaa olla suurperhe. Mun mielestä. 4-5 lasta jo keskivertoa isompi perhe.
No tolleen mäkin oon aina ajatellu...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:6 lasta alkaa olla suurperhe. Mun mielestä. 4-5 lasta jo keskivertoa isompi perhe.
samoin
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:6 lasta alkaa olla suurperhe. Mun mielestä. 4-5 lasta jo keskivertoa isompi perhe.
samoin
Kuin myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:6 lasta alkaa olla suurperhe. Mun mielestä. 4-5 lasta jo keskivertoa isompi perhe.
samoin
Kuin myös.
Sama!