jaa et huono päivä?

"myy"
Meillä kans. Miehen pitäs perjantaisin herättää esikoinen kouluun, kun lähtee aikasemmin kuin vien nuoremman hoitoon ja lähen ite hommiin. No ei sitten ollu herättäny esikoista. Kerittiin just juoksemalla ja ilman aamupalaa....
 
En nukkunut pommiin, mutta jostain syystä huono päivä muuten...kaikki ärsyttää....:(
muakin ärsyttää, mä laitan listan:

-maria veitola
-egypti
-mein vaatehuone
-minä
-keittiön tiskipöytä
-lumi joka roikkuu katon reunalta
-posti, josta tuli valituskirje kun en pääse juju-kerhoon ku joskus ku olin johanna kerhossa niin vastuuttomasti palauttelin liian usein kirjoja.
-se et jopa mein makkarista löytyy levitettyjä talviasusteita!!!
 
-Junnu kuumeessa, ei laske lääkkeillä. joha tässä päivä oltiin ok tällä viikolla.
-tuo hemmetin lumisade ja teiden auraamattomuus
-sähköjen pätkiminen
-pitäs kaupassa käydä, mut eipä täältä mihinkää pääse
-väsy
 
"HUh"
tyttö nuhassa ja köhässä,montakohan päivää tässä vielä saa kökkiiä neljän seinän sisällä=(päivät menee niiiin hitaaasti...
Lisäksi itsellä kipeä patti ikenessä joka koko ajan kirvelee ja nipistelee kun puhun tai syön=///
kavereita pitäs illalla nähdä mutta ukko taas omia menoja edelle sopinut=/eli mä saan taas illan kipeän tytön kaa yksin olla,ei siinä muuten mitään mutten oo koko viikkona pahemmin kotoo poistunut joten tekis mieli edes vähäks aikaa täältä päästä =D
 

Yhteistyössä