Alkuperäinen kirjoittaja tic-liikkeet:tic-liikkeet
Tuleeks näitä nyt joka ketjuun :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tic-liikkeet:tic-liikkeet
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:no haet yksinhuoltajuutta ja sillä selvä
ja oikeuteen mennään..se luupää ei halua mitään yksinhuoltajuutta..mutta mitä mä kostun että meillä on yhteishuoltajuus..kun ei se muutenkaan laita tikkua ristiin..
vaikka menis oikeuteen,empä usko että menee hankalaksi,kun tuollainen tapaus
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:no haet yksinhuoltajuutta ja sillä selvä
ja oikeuteen mennään..se luupää ei halua mitään yksinhuoltajuutta..mutta mitä mä kostun että meillä on yhteishuoltajuus..kun ei se muutenkaan laita tikkua ristiin..
anteeks vaan mut jos toinen ei halua huoltajuuta luovuttaa on tiedossa oikeusjupakka, joka kestää noin vuoden. on raskasta niin vanhemmille kuin lapsellekkin. eivät suositellu ees ryhtymään koko hommaan. mun pojan isä ei koskaan tapaa poikaansa, ikinä ei ole elatusmaksuja maksanu, kaupunki maksaa mulle. pojastaan ei koskaan kysele mitään. mutta huoltajuutta ei luovuta mulle. oisin halunnu huoltajuuden ja et mun nykynen mies vois adoptoida pojan. mut siitä ei tule mitään. soskussa tätä asiaa viime keväänä puitiin...
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:no haet yksinhuoltajuutta ja sillä selvä
anteeks vaan mut jos toinen ei halua huoltajuuta luovuttaa on tiedossa oikeusjupakka, joka kestää noin vuoden. on raskasta niin vanhemmille kuin lapsellekkin. eivät suositellu ees ryhtymään koko hommaan. mun pojan isä ei koskaan tapaa poikaansa, ikinä ei ole elatusmaksuja maksanu, kaupunki maksaa mulle. pojastaan ei koskaan kysele mitään. mutta huoltajuutta ei luovuta mulle. oisin halunnu huoltajuuden ja et mun nykynen mies vois adoptoida pojan. mut siitä ei tule mitään. soskussa tätä asiaa viime keväänä puitiin...
aika harvinainen tapaus,mun kaveri juuri sai oikeudessa yksinhuoltajuuden kun oli näyttöä.tapauskohtainen mutta kannattaa koittaa,ei tuollisessakaan mitään järkeä ole