ja vittu..nyt avaudun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
saatana eksästä..tää vitun juoppo on saanu potkut työpaikaltaan jo kuukausi sitten..tänään piti maksaa elarit ja tuli likkaa katsomaan niin kertoi sitten se tänään..ei helvettti..juonu nyt työpaikkansakkin..haen kyl yksinhuoltajuuden mä en enää jaksa tuota..siis se on kusettanu mua loistavasti kuukauden ajan..ei oo totta..ja syyksi sanoi ettei kehdannut sanoa kun tiesi mun reaktion..ei jumalauta mikä pelle..anteeks. nyt vaan..

mistäs vitusta mä nyt ne elarit saan täksi kuuksi..onneks oon laittanu pahanpäivän varalle säästöön..mutta kuitenkin..siis kiehuu ja kovasti :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
no haet yksinhuoltajuutta ja sillä selvä

ja oikeuteen mennään..se luupää ei halua mitään yksinhuoltajuutta..mutta mitä mä kostun että meillä on yhteishuoltajuus..kun ei se muutenkaan laita tikkua ristiin..

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mistäs vitusta mä nyt ne elarit saan täksi kuuksi..onneks oon laittanu pahanpäivän varalle säästöön..mutta kuitenkin..siis kiehuu ja kovasti :kieh: :kieh:

menet lastenvalvojan juttusille tai ulosottoon.sossuun jos kestää kauankin rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
no haet yksinhuoltajuutta ja sillä selvä

ja oikeuteen mennään..se luupää ei halua mitään yksinhuoltajuutta..mutta mitä mä kostun että meillä on yhteishuoltajuus..kun ei se muutenkaan laita tikkua ristiin..

vaikka menis oikeuteen,empä usko että menee hankalaksi,kun tuollainen tapaus

Tota.. Soita sossuun, ne maksaa ne elarit sulle. Tai toimeentulotukea, jos muuten kestäisi pitkään, olettaen, että olet oikeutettu siihen tukeen tässä tapauksessa.

Mutta mä tavallaan ymmärrän...että toi on perkeleen kova paikka sille miehelle, ja sitä on hävettänyt aivan helvetisti, eikä se ole uskaltanut sanoa, kun tiesi että sinä saat skitsokohtauksen. Oli kuitenkin sitten pakotettu sanomaan, kun ei saa niitä rahoja. Mun mielestä sen pitäisi nyt marssia sossuun ja hoitaa ne elarit sulle sitä kautta, mutta tuskin se sitä tekee, mies kun on :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ööö miten sen potkut sulle kuuluu?

:headwall: siinähän on sulle miettimistä

tyhmähän sä olet, ei sen potkut sulle kuulu ja jos ei maksa elareita niin haet sossusta

just joo..kyllä kuuluu..ois voinu kertoa ettei pysty enää maksamaan elareita ...jo kuukausi sitten niin olisin kerenny hoitaa asioita rauhassa!!

tyhmähän sä olet, ei sen potkut sulle kuulu ja jos ei maksa elareita niin haet sossusta

Se ei tapahdu yhdessä päivässä. Ei auta, vaikka ensi kuusta asti saisi elatustuen kaupungilta, jos sitä rahaa tarvitsee NYT.

just joo..kyllä kuuluu..ois voinu kertoa ettei pysty enää maksamaan elareita ...jo kuukausi sitten niin olisin kerenny hoitaa asioita rauhassa!!

no sen potkut ei edelleenkään kuulu sulle, ja edelleenkin sä saat soskusta sen rahan

Kyl se siittä sutjaantuu. Nyt rauha itsellesi ja päivä kerrallallaan tilanteen mukaan. Saat fiksuna ihmisenä kuitenkin asiat hoidettua.- Etkö saakkin nytten elarin valtiolta kun mies työtön? "Kun tuoli kaatuu alta, ihminen löytyy lattialta.. "
Alkoholismi on sairaus. Älä anna sen vaikuttaa enempää itseesi. Yksi holisti sairastuttaa keskimäärin 4 ihmistä ympäriltään. Älä suostu siihen. Olet sen yläpuolella.. vaikka nyt raivostuttaakin ja syystä-

Kokemuksesta tiedän että helpolla yksinhuoltajuutta ei tule saamaan pitää olla niin helvetin hyvät perusteet ei edes se että on hakannu lapsen äitiä ja vahingos lastansa..

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Se ei tapahdu yhdessä päivässä. Ei auta, vaikka ensi kuusta asti saisi elatustuen kaupungilta, jos sitä rahaa tarvitsee NYT.

no sori nyt vaan , mutta kyllä ne hoitaa tommoset asiat aikas nopeesti, koska lapsen elatuksesta kyse

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kyl se siittä sutjaantuu. Nyt rauha itsellesi ja päivä kerrallallaan tilanteen mukaan. Saat fiksuna ihmisenä kuitenkin asiat hoidettua.- Etkö saakkin nytten elarin valtiolta kun mies työtön? "Kun tuoli kaatuu alta, ihminen löytyy lattialta.. "
Alkoholismi on sairaus. Älä anna sen vaikuttaa enempää itseesi. Yksi holisti sairastuttaa keskimäärin 4 ihmistä ympäriltään. Älä suostu siihen. Olet sen yläpuolella.. vaikka nyt raivostuttaakin ja syystä-

:hug: juu tiedän kyllä..musta se vois juoda ittensä suohon..mä en kattele että se vaikuttaa kohta tytön elämään..kun tyttö kasvaa ja tajuaa mikä isä on

no sori nyt vaan , mutta kyllä ne hoitaa tommoset asiat aikas nopeesti, koska lapsen elatuksesta kyse

Ai että ihan parissa päivässä hoituu?

Ai että ihan parissa päivässä hoituu?

vaikka samana päivänä kun sinne ottaa yhteyttä

Yhteistyössä