Ja vielä kysäsen ONKO NORMAALIA

Itsekin olen nyt loppuraskaudesta alkanut nähdä unia, joissa esim. nostan vauvan syliin, enkä jaksakaan pidellä sitä ja se tipahtaa.
Viimeöisessä unessa vauva sentään pysyi sylissä, mutta sen pää heilui velttona puolelta toiselle, vaikka yritin epätoivoisesti sitä tukea.
Luulisin, että on aika normaalia nähdä tuollaisia unia, onhan se vauva kuitenkin aika paljon mielessä ja kait sen hyvinvoinnista (ja ehkä omasta jaksamisesta?) on jonkinlainen huoli olemassa koko ajan...

Alkuperäinen kirjoittaja Michella:
se on sitä alitajuntaan iskeytyvää pelkoa mikä näkyy sit unissa...
Taidat olla aika suojelevainen omaa pikkustas kohtaa :)
no itseasiassa kyllä. neiti on esikoiseni, 4kk ja näen jo ainaki viidettä kertaa unta jossa olin rappukäytävässä antamassa tyttöä jonkun miehen (en muista kuka mies oli) syliin kun tyttö vain pääsi tippumaan sylistäni rappukäytävän lattialle. karmivia unia.

Pinkuli ejk
Mä näin loppuraskaudessa+vauvan ekoina kuukausina (jolloin vauva nukkui yöt todella huonosti = olin todella väsynyt) tosi pelottavia unia.. välillä just jotain että tiputan vahingossa,ja sit sellasia että yrityksistä huolimatta en onnistu suojelemaan vauvaani.. karmivimpia oli sellanen missä vauva heilui jossain rakennustelineillä korkeuksissa. sain hänet syliini just ennen kun putos,mutta sitten kissa hyökkäs vauvan kimppuun ja raateli vauvan kasvot.. siinä unessa ajattelin paniikissa vaan että mä en pystyny suojelemaan sua ja nyt tapahtui jotain peruuttamatonta pahaa..

Yhteistyössä