ja vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruokaostokset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruokaostokset

Vieras
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: mihin keräätte ruokakaupassa ostokset, jos olette liikkeellä vaunuissa olevan vauvan kanssa kahden? Raahatteko koria kädessä vaunujen lisäksi, vai keräättekö esim. vaunujen ostoskoriin/-ritilälle?

Silloin kun olen vaunujen kanssa ruokaostoksilla otan ostoskorin ja asetan sen vaunujen jalkopäädyn päälle niin tietenkin ettei paina vauvan jalkoihin ollenkaan ja nojamaan tavallaan työntöaisaan. Siitä kyllä pitää pitää kunnolla kiinni koko ajan. Kerran se kori mulla rysähti alas siitä aisan välistä.

Kerään ostokset vaunujen/rattaiden tavarakoriin, ei tarvitse sitten kannella ostoskoria... Kun on aika epävakaa jos ostoskori on vauvan jalkopäässä, eikä rattaissa edes onnistu.

mulla on sellanen verkko-ostoskassi vaunujen aisassa & rungossa kiinni. siihen menee pikkuostukset varsin mukavasti. suosittelen. isompia en ala vaunujen kanssa raijaamaan.

Juu, kori kulkee mukana ostoksilla. Jollakin näin kaupassa sellaisen S:n muotoisen koukun, joka oli laitettu työntökahvaan roikkumaan ja kori sit siinä. Vaikutti ihan kätevältä, tosin jos painoa on paljon, niin vauva saattaa valahtaa hieman alaspäin. =) Korvikepakkaus mahtuu meillä vielä sopivasti ratasosan jalkopäähän ja vaipat laitan suoraan alakoriin. Helpottaa tietysti maksamisen jälkeen kun saa tungettua ainakin osan ostoksista alakoriin, mutta välillä kauppakassi kulkee kädessä kotiin ja toisella työntelen poikaa. Kun kaiken vielä roudaa portaita pitkin toiseen kerrokseen, niin kyllä se ihan kuntoilusta käy. Mut kaikkeen tottuu... nimimerkillä kohta 8 kk kokemusta..

Yhteistyössä