Ja uus alotus Espoon äitien seuraavasta tapaamisesta :)

huomenia.. mä en myöskään tänään pääse, joutusin muuten ottaa ton 3veen myös mukaan ja sillä on 12 aikaan päikkärit .. mut mä seuralen tätä että jos ois joku toinen päivä ja ehkä toinen aikaki? ja tällasella ilmalla voitas varmaan nähdä ulkona? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 09:38 jenny s kirjoitti:
huomenta kaikille!
onkos meidän treffit viel voimassa vai vaihdetaanko päivää?..ja jos on niin ketkäs on tulossa?ihanaa kun on taas noin nätti ilma =)
Huomenta :)

Kyllä me ainakin Mikaelin kanssa ollaan joka tapauksessa menossa omenaan, tuli sit muita tai ei :D. Ja kun kattelin ketjua ni kai myös tuo istumus laiskimus ja sit veerajotainkohan se oli (huono muisti mulla) olis tulossa :). Ja te sit kanssa :D?
 
riikka ulkona
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 15:41 Iso Paha Susi kirjoitti:
Heips! Päätittekö te vielä uudesta tapaamisesta?
Ja olikos se sellossa? Harmittaa vieläkin kun jouduin lähtemään kesken kaiken :/ Toivottavasti kaikki pääsevät seuraavaan tapaamiseen =)
Moikka :).

Joo, kahden viikon päästä sovittiin :). Ja jos vaan ilmat antaa myöden ni ulkona, mut leppävaarassa tosiaan... Lupasin laittaa uuden alotuksen, eli illemmalla ku ehdin ni kirjottelen siitä tarkemmin :D. Ja sit toivotaan et kaikki pääsee mukaan :)
 

Yhteistyössä