Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa sun oikeakin nimi on Mary?
Alkuperäinen kirjoittaja erikoinen perhekuvio:exän lapsi tekee sulle kortin? Asuuko hän sinun kanssasi vai miksi näin?
Alkuperäinen kirjoittaja erikoinen perhekuvio:exän lapsi tekee sulle kortin? Asuuko hän sinun kanssasi vai miksi näin?
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja erikoinen perhekuvio:exän lapsi tekee sulle kortin? Asuuko hän sinun kanssasi vai miksi näin?
no ollaan asuttu yhdessä vuosia ja edelleenkin enemmän tai vähemmän, vähän vaikea selittää, mutta olen siis ollut äitipuoli hänelle ja veljellensä 8 vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:No mä en saanut kukkasta tai edes korttia (lapsi on vielä niin pieni, että olisi tarvinnut apua sen tekemisessä tai ostamisessa)....mutta sen sijaan sain uuden paistinpannunja kyselyn siitä, että onko meillä lättyaineita et voisin alkaa paistaa heille lättyjä...
Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:No mä en saanut kukkasta tai edes korttia (lapsi on vielä niin pieni, että olisi tarvinnut apua sen tekemisessä tai ostamisessa)....mutta sen sijaan sain uuden paistinpannunja kyselyn siitä, että onko meillä lättyaineita et voisin alkaa paistaa heille lättyjä...
...jaa niin, kakun sain kun leivoin ite. Tosin mies ei ollut sitä jääkaapissa huomannut, niin söin sitten yksin kun muut oli jo aamupalansa syöneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:No mä en saanut kukkasta tai edes korttia (lapsi on vielä niin pieni, että olisi tarvinnut apua sen tekemisessä tai ostamisessa)....mutta sen sijaan sain uuden paistinpannunja kyselyn siitä, että onko meillä lättyaineita et voisin alkaa paistaa heille lättyjä...
...jaa niin, kakun sain kun leivoin ite. Tosin mies ei ollut sitä jääkaapissa huomannut, niin söin sitten yksin kun muut oli jo aamupalansa syöneet![]()
no eikö sitä kakkua ois voinu syödä yhdessä vaikka päiväkahveilla?