ja tässä mun äitienpäivälahjat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko

punavalkoinen tyyny, vihreä valokuvakehys ja violetin värinen kortti on isommalta neidiltä

kortti johon painettu leppäkerttu ja perhosia on pikkuneidiltä

ja kortti jossa on sydämen muotoinen aurinko ja meri ja purjevene (ei taida näkyä kuvassa vene) on exän vanhemmalta pojalta

=)

Alkuperäinen kirjoittaja erikoinen perhekuvio:
exän lapsi tekee sulle kortin? Asuuko hän sinun kanssasi vai miksi näin?

Eikös se ole vain hieno juttu jos on jäänyt noin lämpimät välit ex:n lapsiin? =)

Tunnen itsekin pari tapausta joissa lapset muistavat ex-isäpuoliaan isänpäivänä ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja erikoinen perhekuvio:
exän lapsi tekee sulle kortin? Asuuko hän sinun kanssasi vai miksi näin?

no ollaan asuttu yhdessä vuosia ja edelleenkin enemmän tai vähemmän, vähän vaikea selittää, mutta olen siis ollut äitipuoli hänelle ja veljellensä 8 vuotta :)

okei eli lapsi on asunut isänsä ja sun kanssa joskus. No sitten on vähän selkeämpi juttu. Monesti lapset asuu eron jälkeen äidillään ja käyvät isän ja tämän uuden vaimon luona vain viikonloppuisin. Hieno juttu, että teillä on yhä noin läheiset välit lapsen kanssa.

meillä sai viime isänpäivänä mun aviomies lapsen päiväkodissa tekemänsä askartelun jota tuhersi siellä kuukauden päivät ja alusta pitäen päätti että sen saa tämä "isäpuoli" jota kutsuu etunimellä eikä isänsä.
Isäänsä tapaa joka toinen viikonloppu, isälleen vei sitten suklaata muistaakseni ja teki kortin ja hienotunteisesti ei tästä päiväkodin askartelujutusta ja kortista jonka siellä teki puhuttu mitään.
Lapsen oma päätös oli tämä.

No mä en saanut kukkasta tai edes korttia (lapsi on vielä niin pieni, että olisi tarvinnut apua sen tekemisessä tai ostamisessa)....mutta sen sijaan sain uuden paistinpannun :( ja kyselyn siitä, että onko meillä lättyaineita et voisin alkaa paistaa heille lättyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja wicked bitch:
No mä en saanut kukkasta tai edes korttia (lapsi on vielä niin pieni, että olisi tarvinnut apua sen tekemisessä tai ostamisessa)....mutta sen sijaan sain uuden paistinpannun :( ja kyselyn siitä, että onko meillä lättyaineita et voisin alkaa paistaa heille lättyjä...

...jaa niin, kakun sain kun leivoin ite. Tosin mies ei ollut sitä jääkaapissa huomannut, niin söin sitten yksin kun muut oli jo aamupalansa syöneet :(

...jaa niin, kakun sain kun leivoin ite. Tosin mies ei ollut sitä jääkaapissa huomannut, niin söin sitten yksin kun muut oli jo aamupalansa syöneet :(

no eikö sitä kakkua ois voinu syödä yhdessä vaikka päiväkahveilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:

no eikö sitä kakkua ois voinu syödä yhdessä vaikka päiväkahveilla?

Me lähdetään käymään mummuilla, enkä ala raahaan kakkua mukana (matkaa kertyy yhteensä n. 200km).