Ja taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Olin sunnuntaina baarissa.
Meidän pöydässä istu yks mies joka kysy miulta että mites ilta on menny. Vastasin että oikein kivasti, kävin ystävän kanssa syömässä ja lehvassa ja nyt täälä hyvässä seurassa.
Hää sitten siihen että missäs se tyttö on? Sanoin että en tiedä kun olin miehen kanssa ja hää joutu menee kotiin kun seuraavana aamuna töitä.
Sit tää mies sano että ei ollu millään pahalla sanottu et ei se mitään että hänkin on bisse... Mie olin eka vähän niinku :o ja sit :D Niin kyllä mie ihan hetero oon kuiteskii...
Se mies kahto mua ja sano että hää on ollu 22 vuotta radalla ja ekaa kertaa hän erehty :) Mie vaan nauroin että etpä ole ensimmäinen etkä varmasti viimenenkään, jopa Jyväskylän SETAn puheenjohtaja oli varma et mie oon lespo :laugh:

Niin ja päällä miulla oli farkut, musta kauluspaita ja hiukset pystyssä :D

Joo turhishan tää, mutta kun :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No mutta tottahan se on, kyllähän sä oot aika lailla stereotyyppisen lesbon näkönen :)
Ja ei siis ollut millään pahalla sanottu.

Ei pahalla otettu :)
Kyllähän mie tiedän näyttäväni just siltä stereotypialta, mutta se tässä välillä vähän ärsyttääkin... Miksi ei voi olla just sen näkönen kun on ja millasena viihtyy parhaiten ilman että luullaan lespoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No mutta tottahan se on, kyllähän sä oot aika lailla stereotyyppisen lesbon näkönen :)

Kyllähän mie tiedän näyttäväni just siltä stereotypialta, mutta se tässä välillä vähän ärsyttääkin... Miksi ei voi olla just sen näkönen kun on ja millasena viihtyy parhaiten ilman että luullaan lespoksi...

Toisaalta, haittaako se vaikka luullaankin? Muoks. Saattaa se ehkä miehenetsintää hiukan haitata ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Toisaalta, haittaako se vaikka luullaankin? Muoks. Saattaa se ehkä miehenetsintää hiukan haitata ;).

No siis... Eihän se nyt tavallaan haittaa... Saanpahan ainakin tuplasti enemmän iskuyrityksiä :laugh: :laugh: :laugh:
Enkä mie koskaan loukkauksena sitä ota vaikka luullaankin...

Yhteistyössä