Ja taas voi yksi tulevaisuuden ihminen olla ylpeä chat-juontaja, salarakas äidistään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,,,

Vieras
Mielenkiinnolla odotan miten tuollainen kermaperse pärjää lapsen kanssa. Onnea toki toivon kaikesta sydämestäni, mutta hirvittää vaan jos yhtään saan hänen luonteestaan kiinni julkisuuskuvan perusteella, niin en ihan heti näkisi häntä kestämässä yövalvomisia, pukluja, paskavaippoja ja 24/7 kiinni olemista vauvassa. Ja kaikkea sitä rähjäisyyttä mikä liittyy vauva-arkeen.

No ainahan sen vauvan voi toki laittaa hoitoon ja häipyä vaikka Meksikoon. Mutta onko se sitten oikein? ;)

((Tai sitten voi tehdä niinkun "kollega" ja lähteä luomaan superuraa laulajana ykskaks kun lapsi on pieni. Jättää lapsi vaikka hänen hunks tanssija isälleen tai muille lastenhoitajille hoitoon.))

Maisa Torppa on raskaana! - Viihdeuutiset - 7 päivää

[QUOTE="vieras";25929873]Olipa kertakaikkiaan katkeraa tekstiä. Mikä sinä olet ketään arvioimaan äitinä pelkästään sen kuvan perusteella, minkä media on ihmisestä luonut?[/QUOTE]

Aivan, mediahan sen kuvan on hänestä luonut eikä hänellä ole ollut siihen osaa eikä arpaa ;) Mielipiteelleni en mitään voi, että jos luen hänen miessuhteista ja näen hänet telkkarissa pomppimassa ja hihittelemässä bikineissä, niin tuleeko mulle ekana hänestä mieleen ÄITI? No ei tule. Sori, jos sulle tulee. :)

Mä en näe että äitiys pois sulkee itsestä ja ulkonäöstä huolehtimisen pois.. En itse mikään ruusu todella ole, mutten kyllä usko ettei voisi olla äiti ja jopa ihan hyvä ja luonteva sellainen vaikka työ vaatisi itsestään huolehtimisen..

[QUOTE="aapee";25929890] Mielipiteelleni en mitään voi, että jos luen hänen miessuhteista ja näen hänet telkkarissa pomppimassa ja hihittelemässä bikineissä, niin tuleeko mulle ekana hänestä mieleen ÄITI? No ei tule. Sori, jos sulle tulee. :)[/QUOTE]
Niinno, henkilöstä joka pitää Seiskaa luotettavana tietolähteenä ja katsoo telkkarista jotain bikini-chattia, ei tule ensimmäisenä mieleen ÄITI, ainakaan kovin fiksu sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25929908:
En ole koskaan kuullutkaan henkilöstä nimeltä Maisa Torppa ja luulen, etten ole menettänyt mitään. Mutta sen halusin sanoa, että raskaus on muuttanut monta "kermapersettä" ihmisenä.

Sitä mä todella toivonkin ja että eihän siinä tarvitse identiteettiään muuttaa kuin siten että ottaa vastuun lapsesta ja on äiti. Jos tuo kuva on hänestä kun hän on raskaana niin kyllä hän ainakin hehkuu, onnea? :) Mä ehkä liian kovan alotuksen tein, mut ihan aidosti ja oikeesti tarkotan sitä et mä en vaan millään haluis lukee sit mitään tyyliin että Torppa yrittää playboyhin. Kun vauva on viikon ikäinen.
Ja toikin oli ehkä turhan liiotellusti sanottua, eikä toi lainkaan kuulu mulle.
Mut kaikkee hyvää hänelle tosiaan.

[QUOTE="aapee";25929890]Aivan, mediahan sen kuvan on hänestä luonut eikä hänellä ole ollut siihen osaa eikä arpaa ;) Mielipiteelleni en mitään voi, että jos luen hänen miessuhteista ja näen hänet telkkarissa pomppimassa ja hihittelemässä bikineissä, niin tuleeko mulle ekana hänestä mieleen ÄITI? No ei tule. Sori, jos sulle tulee. :)[/QUOTE]

Ai niin, tämä on Kaksplus. Äiti ei esiinny tv:ssä, Äiti ei tuo itseään esille, Äidillä ei voi olla miessuhteita, toki se yksi pitää olla että Äidiksi voi ruveta, mutta ei yhtään enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25929930:
Niinno, henkilöstä joka pitää Seiskaa luotettavana tietolähteenä ja katsoo telkkarista jotain bikini-chattia, ei tule ensimmäisenä mieleen ÄITI, ainakaan kovin fiksu sellainen.

Luin ton uutisen muuten akana MTV3 viihteestä kun lueskelin MTV3 uutisia. Ja kyllä mulla sattu kesällä olemaan telkkari päällä siihen aikaan kun se chat tuli.

[QUOTE="aapee";25929890]Aivan, mediahan sen kuvan on hänestä luonut eikä hänellä ole ollut siihen osaa eikä arpaa ;) Mielipiteelleni en mitään voi, että jos luen hänen miessuhteista ja näen hänet telkkarissa pomppimassa ja hihittelemässä bikineissä, niin tuleeko mulle ekana hänestä mieleen ÄITI? No ei tule. Sori, jos sulle tulee. :)[/QUOTE]

Millainen äidiksi tulevan ihmisen mielestäsi pitäisi olla ennen äidiksi tulemistaan?
:O

Aika taitava olet, jos noiden asioiden perusteella kykenet tekemään tarkan analyysin ihmisestä persoonana sekä hänen taidoistaan toimia äitinä.

Millainen äidiksi tulevan ihmisen mielestäsi pitäisi olla ennen äidiksi tulemistaan?
:O

No ilmeisesti sinäkin olet jo rajannut oman mielipiteesi seiskaa lukeviin henkilöihin, kun tykkäsit siitä tapiontyttären kirjoittamasta viestissä jossa hän sanoi ettei uskoisi seiskaa lukevan ja bikinichattia katsovan henkilön olevan äiti.

Että kysy tuo kysymys vaikka itseltäsi ennenkun leikit tekopyhää tässä keskustelussa :)

[QUOTE="vieras";25929948]Aika taitava olet, jos noiden asioiden perusteella kykenet tekemään tarkan analyysin ihmisestä persoonana sekä hänen taidoistaan toimia äitinä.[/QUOTE]

No kyllä se mulle jo jotain kertoo ihmisestä, eipä tässä tarvitse mitään TARKKOJA analyysejä tehdä. Kai säkin tiedät et ensivaikutelma luo pohjan koko tuttavuussuhteelle, eli työhaastatteluunkaan ei mennä paskasissa vaatteissa jos haluaa töitä?
Jos joku esiintyy jossain bikinichatissa ja luen hänestä epämääräisiä uutisia, niin kyllä se valitettavasti edes VÄHÄN ihmisestä kertoo. Ja kyllä kai mä saan sanoa ettei se mulle tuonut heti mieleen äiti-ihmistä, näin mä vaan ajattelen etkä sä mahda sille yhtään mitään.

[QUOTE="aapee";25929962]No ilmeisesti sinäkin olet jo rajannut oman mielipiteesi seiskaa lukeviin henkilöihin, kun tykkäsit siitä tapiontyttären kirjoittamasta viestissä jossa hän sanoi ettei uskoisi seiskaa lukevan ja bikinichattia katsovan henkilön olevan äiti.

Että kysy tuo kysymys vaikka itseltäsi ennenkun leikit tekopyhää tässä keskustelussa :)[/QUOTE]

En saanut vastauksestasi selvää, joten kysyn uudestaan:
Millainen äidiksi tulevan ihmisen pitäisi mielestäsi olla ennen äidiksi tulemistaan?

:D

[QUOTE="aapee";25929981]No kyllä se mulle jo jotain kertoo ihmisestä, eipä tässä tarvitse mitään TARKKOJA analyysejä tehdä. Kai säkin tiedät et ensivaikutelma luo pohjan koko tuttavuussuhteelle, eli työhaastatteluunkaan ei mennä paskasissa vaatteissa jos haluaa töitä?
Jos joku esiintyy jossain bikinichatissa ja luen hänestä epämääräisiä uutisia, niin kyllä se valitettavasti edes VÄHÄN ihmisestä kertoo. Ja kyllä kai mä saan sanoa ettei se mulle tuonut heti mieleen äiti-ihmistä, näin mä vaan ajattelen etkä sä mahda sille yhtään mitään.[/QUOTE]

Käsittääkseni et minkäänsortin tuttavuussuhdetta ole kyseiseen ihmiseen luonut/luomassa, tuttavuussuhdekin kun on molemminpuoleinen. Jos sinun elämästäsi uutisoitaisiin valikoiden vain tiettyjä asioita (jostain kumman syystä pääasiassa niitä negatiivisia), olisitko yhä sitä mieltä, että tuntemattomat voisivat niiden perusteella luoda sinusta todenmukaista mielikuvaa?

Ajattele mitä ajattelet, ei se minua kiinnosta. Sen sijaan erittäin typerää luoda oikein oma aloitus näiden ajatustesi ilmaisemista varten, kun selkeästikin tavoitteenasi oli henkilön mollaaminen ja jonkinlainen ylemmyyden tunteen tavoittelu. Et ole YHTÄÄN sen parempi ihmisenä.

Mua ällötti toi video, missä toi typy (itsekkään en hänestä ole kuullut) poseeraa lastenkirjan ja potkupuvun kanssa alusvaatteisillaan. :D Mitä helvettiä?? :D Miksi ei voinut poseerata jossain tyylikkäässä asussa kun kertoo vauvauutisistaan, vaan piti olla melkeen alasti?

[QUOTE="oona";25930014]Mua ällötti toi video, missä toi typy (itsekkään en hänestä ole kuullut) poseeraa lastenkirjan ja potkupuvun kanssa alusvaatteisillaan. :D Mitä helvettiä?? :D Miksi ei voinut poseerata jossain tyylikkäässä asussa kun kertoo vauvauutisistaan, vaan piti olla melkeen alasti?[/QUOTE]

Peesi. Nilkkoihin asti ulottuva kaapu olisi ollut sopiva :whistle:

Jokainen toki tekee kuten tykkää, mutta musta olis kyllä erittäin epämiellyttävää saada tietää, että mun äiti olis hyppiny telkkarissa bikinit päällä tai poseerannu jossei roskapaska lehdessä samaisessa asussa.

[QUOTE="vieras";25930009]Käsittääkseni et minkäänsortin tuttavuussuhdetta ole kyseiseen ihmiseen luonut/luomassa, tuttavuussuhdekin kun on molemminpuoleinen. Jos sinun elämästäsi uutisoitaisiin valikoiden vain tiettyjä asioita (jostain kumman syystä pääasiassa niitä negatiivisia), olisitko yhä sitä mieltä, että tuntemattomat voisivat niiden perusteella luoda sinusta todenmukaista mielikuvaa?

Ajattele mitä ajattelet, ei se minua kiinnosta. Sen sijaan erittäin typerää luoda oikein oma aloitus näiden ajatustesi ilmaisemista varten, kun selkeästikin tavoitteenasi oli henkilön mollaaminen ja jonkinlainen ylemmyyden tunteen tavoittelu. Et ole YHTÄÄN sen parempi ihmisenä.[/QUOTE]

Kyllä se mulle on silti ensivaikutelmansa tehnyt vaikken (onneksi) tuttavuussuhdetta luonutkaan hänen kanssaan.

Ihminen tulee sanomaan mulle että teen liikaa analyysejä jostain henkilöstä ja mollaan hänet sen perusteella ja itse analysoi jo muka koko aloitukseni :D "ylemmyyden tunteen tavoittelu" en ole nimittäin missään kohtaan kuvitellut tai väittänyt olevani millään tavalla parempi ihminen kun hän. Mutta sinähän teit omat päätelmäsi yhden tekstin perusteella minusta jo ihmisenä :D eikä olekkin hassua?

[QUOTE="vieras";25930038]Peesi. Nilkkoihin asti ulottuva kaapu olisi ollut sopiva :whistle:[/QUOTE]

No nilkkoihin asti ulottuva kaapu ei ole mun käsitys tyylikkäästä asusta, mut ihan miten vaan. :)

Varmaan osan ällötyksestä teki kyllä se, että kyseisissä kuvissa neiti taisi poseerata seiskalle, eli siinä varmaan syy noille alusasuille ja tyylittömyydelle. Millasiakohan rahoja seiska noille maksaa, kun aina joku suostuu noihin hommiin?

Yhteistyössä