ja taas ukko sammu

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
sohvalle, ja taas mä sen peittelin siihen ja sammutin telkan ja vein kaljatölkin jääkaappiin...
ja mitä saan kiitokseksi, huomenna ärtyneen ja krapulaisen ukon kun on eilisestä asti juonut :headwall: :headwall: ja sit viel aikasemmin tänään väitti ettei oo humalassa, silmät seiso päässä ja puhe oli mongerrusta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
:hug:
Ei kuullosta kovin hyvältä. :(

Oisko vakavan puhuttelun paikka huomenna? :hug: :hug:

ei se usko, yritetty on miljoona kertaa, käskee mun vaan relaa ja sanoo et on ihan ok juoda vkonloppuisin ja arki-iltaisin kun työ on niin stressaavaa...
en jaksa ees välittää enää.... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja sitten jotkut kehtaavat kettuilla kun minä viihdyn täällä!Tuoko olisi parempi vaihtoehto? :laugh:

en oo muuten koskaan siittä kettuillu siulle... vai oonko muka?

No et!Mutta joku muistaakseni on...

no se on aika typerää... ruveta semmosesta kettuilemaan... turhaa energian tuhlaustaki se on :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
:hug:
Ei kuullosta kovin hyvältä. :(

Oisko vakavan puhuttelun paikka huomenna? :hug: :hug:

ei se usko, yritetty on miljoona kertaa, käskee mun vaan relaa ja sanoo et on ihan ok juoda vkonloppuisin ja arki-iltaisin kun työ on niin stressaavaa...
en jaksa ees välittää enää.... :|

just joo... ei tuo nyt aina voi olla semmonen selitys joka menee läpi... jos on niin helvetin stressaava työ niin sitte pitää vaihtaa alaa!

voi itku... mie tiiän kyllä miltä siusta tuntuu... :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Alkoholiriippuvainen tuo miehesi :-(

niin mäkin oon sille sanonut, se vaan nauraa ja sanoo et mä oon sekaisin ja pingotan liikaa...
mut tänään päätin, et kun täs pääsen niin meen laittaa eropaperit vetää...
pelottaa vaa kun viimeks niin tein uhkas tappaa ittesä, ja sitä en haluis kuiteskaan :(

Yhteistyössä