ja taas "turha" käynti lääkärissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:headwall::headwall:

Käytiin viime to Neidin yskän takia lääkärissä, ja silloin sit lääkäri vaan sanoi et ventolinea kannattaa antaa ja jos kuume nousee tai on vaikea hengittää ni takas.

noh, tyhmänä en muistanu pyytää lisää ventolinea, ja tänään sit soitin terveyskeskukseen et voisko sen reseptin uusia kun lääke on loppumassa.Saatiin sit uus aika toiselle lääkärille, joka taas ei sit kirjoittanutkaan reseptiä, kun sen mielestä ventolinea ei kannata ottaa.

huoh, ainoa lääke minkä avulla toi sais ees yöt nukuttua suht kunnolla..

hitto jos toi yskä kestää sen 4-6 viikkoa mitä se toinen lääkäri varotteli, niin kuinkahan väsyneitä tässä talossa kaikki on..

Jos ed. lääkäri on sitä lapselle määrännyt,niin kyllähän siihen resepti pitäisi silloin saada.
Eikö sitä voinu laittaa suoraan apteekkiin?
Tytöllä astma?

Kummallsita toimintaa:/

yritin tosiaan aamulla soittaa et olisko se torstainen lääkäri voinut uusia reseptin, (saatu joskus 2v sitten ) kun kerran sanoi et ventolinella jatketaan..

ei ole astmaa, ainakaan todettu, mut tuota on määrätty just tuollaiseen yskään sille (aina ei auta yskimiseen, jolloin en sitä sit oo antanut, mut nyt näyttäis taas tepsivän )

itse en ehtinyt lääkärille mukaan, aika oli 14:30 ja mä ehdin sinne 2min myöhässä, jolloin mummi oli jo tytön kanssa mua käytävässä vastassa:mad: mut lääkäri oli sanonut et ventolineä ei aina kannata ottaa, on jotain tutkimuksia et siitä ei ole hyötyä, tai et siitä voi olla haittaakin enemmän kuin hyötyä.

Yhteistyössä