Ja taas talvi yllätti.. *purnausta*

..ainakin minut. Auton ikkunat umpijäässä eikä viime talven jäljiltä raappaa missään. |O Voi halavattu kun otti aivoon raaputtaa ikkunoita sillä perinteisellä korvikkeella, cd-kotelolla, ja tottakai ilman hanskoja! |O :headwall: |O :headwall:

Ja minä tyhmä vielä pari päivää sit Cittarissa katselin sellasta pitkävartista ikkunaraappaa ja ajattelin sit että tollasen haluan mutta eihän sitä vielä tartte.. |O TYHMÄ!!! :headwall:

minnukka82
meillä kans on -2astetta. vähän kyl pelotti kun ukko ja poika lähti kohti tarhaa ja töitä. ja tiet jäässä ja kesänakit alla!!!! itellä on saikkuu joo ja siis poika ihan sen takia tarhassa kun me maksetaan kuitenkin näistä kahdesta päivästä huomen ei oo enää tarhaa alkaa siis mun ja pojan viikonloppu.. :D

vieras
Joo, mä kans aina jaksan ihmetellä, että miten hel.vetissä se muka voi yllättää??? :headwall: Se talvi kun on joka jumalan vuosi! Tai sit mä vaan olen normaalia fiksumpi, kun olen tällasen havainnon tehnyt jo pienenä lapsena.... :whistle: Ja kaikkien ainakin PITÄIS tietää jo tässä vaiheessa vuotta, että se voi tulla hetkenä minä hyvänsä, joten voi alkaa jo katselemaan asioita "sillä silmällä". Olla ne raapat ja pipot hankittuna... Meillä ainakin on jo "kakki kondiksessa" muuten paitsi talvirenkaat on vielä varastossa, mutta niitä ei laitetakaan, ennen kuin pysyvät liukkaat ja lumi tulee.

vieras
Ei se voi yllättää ku tolloimmat. Meillä täällä Lapissa kesäkeli on vaan semmonen luksuskausi. Kun saa ajella reilummin hetken. Suurimman osan vuodesta täälä on jäiset ja lumiset tiet. Se on se normaali tilanne ja sen mukaan täälä mennään.

Yhteistyössä