Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Hittolainen...Kiusaa se on pienikin, perhana..
Alkuperäinen kirjoittaja Shine hei!:Ota yhteys oman kuntasi (tai naapurikunnan jos oma kunta pieni, siis lähimpään) Oikeusaputoimistoon, voit saada ilmaisen lakimiehen heidän kauttaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Voi että,kyllä se on rankka tilanne sinulle ja sun lapsille,mut yrittä kestä jotenkin,jos sun mies on sellainen vaikea persoona,yrittä olla rauhallinen silloin kun hän uhkaile tai yritä jotain sulle tehä ja älä vasta hänelle mitään kun se ei auta,valitetavasti miehillä on enemmän valta kun naisilla ja monet uskovat enemmä mieheille,mut mä uskon että sinulla menee kuitenkin kaikki hyvin!Kun sun mies on heikko ihminen jos hän on vaan huuta ja ole väkivaltainen! :saint: :hug: :hug: :hug: Onnea
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Voi että,kyllä se on rankka tilanne sinulle ja sun lapsille,mut yrittä kestä jotenkin,jos sun mies on sellainen vaikea persoona,yrittä olla rauhallinen silloin kun hän uhkaile tai yritä jotain sulle tehä ja älä vasta hänelle mitään kun se ei auta,valitetavasti miehillä on enemmän valta kun naisilla ja monet uskovat enemmä mieheille,mut mä uskon että sinulla menee kuitenkin kaikki hyvin!Kun sun mies on heikko ihminen jos hän on vaan huuta ja ole väkivaltainen! :saint: :hug: :hug: :hug: Onnea
Kiitos. =) :hug:
Ei varsinaisesti oo väkivaltanen, vai luetaanko se väkivaltaisuudeks, kun työntää toisen vauhdilla seinää vasten pitkänkin matkan pitäen käsistä kiinni ja sitten uhkailee. Yks päivä mulla lensi 2 kertaa teemuki peräkkäin lattialle, kun mies sen viskas siihen. Ekan kerran jälkeen otin tyynesti uuden mukillisen, mutta sekin sitten meni.
No mun mielestä toi on jonkinlaista väkivaltaa henkistä ja osittain fyysistä vaikka ei pahimmista päistä!
Mutta se pieninkin on jo liikaa!
Että ei se ainakaan mikään rauhallinen ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Voi että,kyllä se on rankka tilanne sinulle ja sun lapsille,mut yrittä kestä jotenkin,jos sun mies on sellainen vaikea persoona,yrittä olla rauhallinen silloin kun hän uhkaile tai yritä jotain sulle tehä ja älä vasta hänelle mitään kun se ei auta,valitetavasti miehillä on enemmän valta kun naisilla ja monet uskovat enemmä mieheille,mut mä uskon että sinulla menee kuitenkin kaikki hyvin!Kun sun mies on heikko ihminen jos hän on vaan huuta ja ole väkivaltainen! :saint: :hug: :hug: :hug: Onnea
Ei varsinaisesti oo väkivaltanen, vai luetaanko se väkivaltaisuudeks, kun työntää toisen vauhdilla seinää vasten pitkänkin matkan pitäen käsistä kiinni ja sitten uhkailee. Yks päivä mulla lensi 2 kertaa teemuki peräkkäin lattialle, kun mies sen viskas siihen. Ekan kerran jälkeen otin tyynesti uuden mukillisen, mutta sekin sitten meni.
No mun mielestä toi on jonkinlaista väkivaltaa henkistä ja osittain fyysistä vaikka ei pahimmista päistä!
Mutta se pieninkin on jo liikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Voi että,kyllä se on rankka tilanne sinulle ja sun lapsille,mut yrittä kestä jotenkin,jos sun mies on sellainen vaikea persoona,yrittä olla rauhallinen silloin kun hän uhkaile tai yritä jotain sulle tehä ja älä vasta hänelle mitään kun se ei auta,valitetavasti miehillä on enemmän valta kun naisilla ja monet uskovat enemmä mieheille,mut mä uskon että sinulla menee kuitenkin kaikki hyvin!Kun sun mies on heikko ihminen jos hän on vaan huuta ja ole väkivaltainen! :saint: :hug: :hug: :hug: Onnea