Ja taas se uhkailee, tällä kertaa lapsilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
Sano, että tänne tulee perhetyöntekijä haastatteleen mua ja voi "kuule olla, että yksin joudut muuttaan", kun tulee ilmi mun mielenterveys. Mulla on masennusta välillä, mutta toi oli jo paras!! :laugh: |O :headwall:

Että menettäisin lapset, juu.
Se tuli just pannuhuoneesta ryyppäämästä ja nauraa päin naamaa tossa.

Sanoin sille, ettei sen uhkailut enää tehoo tippaakaan. Ihan sama mitä puhuu.

Vitun vitun vitun vittu!! :headwall:

NIIN ja päivällä sano, että sillä on kaikki mun sekopäiset viestit tallessa, että on sitten näyttää vähän "materiaalia".

Säälittävää, todella säälittävää.

Ei voi olla totta :headwall: siis sehän on aivan pimee koko ukko! Mitäpä tässä oikeen muuta voi, kun toivottaa voimia ja parempaa tulevaisuutta, toivottavasti ukkokin älyää rauhoitua pian jo, tuollainen on ihan hirveää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla totta :headwall: siis sehän on aivan pimee koko ukko! Mitäpä tässä oikeen muuta voi, kun toivottaa voimia ja parempaa tulevaisuutta, toivottavasti ukkokin älyää rauhoitua pian jo, tuollainen on ihan hirveää :hug:

Kiitos. Joo voin sanoo, että aika helvettiä tää on. :headwall: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:
Kannattais jo sukat savuten lähteä ja etsiä oma koti!!

No se sano summankin, jonka saan tästä talosta sitten itelleni, kun tää myydään. Ja että sillä on lakimiehelle aika maanantaiks.

Kai minäkin saan jonkun ns. lakimiehen, vaikka työtön olenkin. Kun näköjään on maailman vittumaisin ihminen (mies), niin kyllä mullakin on oikeus pitää puoliani.

Se haluu oikeen lytistää mut, kun ei suostu oleen pois. Niin oli rinta röyheenä lähtemässä viikoks, ja olikin muutaman päivän pois.

Voi voi, melkein käy sääliks, jos ei olis niin ilkee ja vittumainen mua kohtaan. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:/
Ei kai se ole väkivaltanen?
No kyllä ottaa välillä kiinni, laittaa seinää vasten ja uhkailee.
Muttei sitä kukaan ulkopuolinen kuitenkaan usko, kun on ku enkeli muille ihmisille. :/

Yleensä ne väkivaltaset on just semmosia.. niin ku ois 2 persoonaa yhdessä ruhossa. :(
Älä välitä sen puheista tänään, pidä matalaa profiilia.
Ei ole kiva lukea tommosesta, alkaa itteäkin pelottaa.
Toivottavasti se nukahtaa pian.

:/
Ei kai se ole väkivaltanen?
No kyllä ottaa välillä kiinni, laittaa seinää vasten ja uhkailee.
Muttei sitä kukaan ulkopuolinen kuitenkaan usko, kun on ku enkeli muille ihmisille. :/

Yleensä ne väkivaltaset on just semmosia.. niin ku ois 2 persoonaa yhdessä ruhossa. :(
Älä välitä sen puheista tänään, pidä matalaa profiilia.
Ei ole kiva lukea tommosesta, alkaa itteäkin pelottaa.
Toivottavasti se nukahtaa pian.

Joo, en viitti antaa aihetta sille, että suuttuis tosissaan. Onneks se syö rauhassa nyt tuolla, ainakin toistaseks.

En pelkää, älä sääkään. =)

Voimia ihan ensiksi todella paljon :hug:
Toivottavasti pääset pian pois siitä huushollista, omaan rauhaan lasten kanssa. Nyt älä missään vaiheessa luovuta ja äläkä anna miehesi painaa sinua alaspäin puheillaan ja teoillaan. Äläkä provosoidu, sitä se aivan varmasti odottaa, että saa sinut suuttumaan/itkemään.
Muista pitää puhelin lähellä, että saat apua soitettua tai soita vaikka miehesi äidille, jos hän mies käy päälle tms.
Toivottavasti tilanne helpottuu pian, voimia!!

Joo, tuun ilmottautuun. Se sano kyllä, että vie tän läppärin ja saan ton vanhan koneen.

Mutta mikäs oikeus sillä on yht´äkkiä ruveta jakaan omaisuutta? Tulee väkisinkin mieleen tälläset, sillä hän on niin veemäinen itse mua kohtaan.

Ja voin kyllä vannoa, että kerron aivan kaiken mun kohtelun sille, kelle alan meidän asioita purkaan (sossu, lakimies jne.). Surullista, mutta itse hän ilmotti lähtevänsä tälle tielle, niin...

Joo, tuun ilmottautuun. Se sano kyllä, että vie tän läppärin ja saan ton vanhan koneen.

Mutta mikäs oikeus sillä on yht´äkkiä ruveta jakaan omaisuutta? Tulee väkisinkin mieleen tälläset, sillä hän on niin veemäinen itse mua kohtaan.

Ja voin kyllä vannoa, että kerron aivan kaiken mun kohtelun sille, kelle alan meidän asioita purkaan (sossu, lakimies jne.). Surullista, mutta itse hän ilmotti lähtevänsä tälle tielle, niin...

No ei se itse voi noita jakamisia päättää yksikseen! Tai ainakin näin on jos olette naimisissa!

No ei se itse voi noita jakamisia päättää yksikseen! Tai ainakin näin on jos olette naimisissa!

Niimpä munkin mielestä ja ollaan naimisissa, avioehtoa ei ole.

Aivan, ei voi mies yksin omaisuuttanne jakaa. Se on yhdessä sovittava ja jollei se muuten onnistu niin sitten viranomaisen avustuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:

Aivan, ei voi mies yksin omaisuuttanne jakaa. Se on yhdessä sovittava ja jollei se muuten onnistu niin sitten viranomaisen avustuksella.

Joo, "see you in court" vai miten se kirjotetaan. :D :whistle: