ja taas *sav nousee korvista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Noh tänään sitten selvisi että veljentytölle ostettu pyörä ei kelvannut, niinkuin ajattelin heti syntymäpäivillä...päälle viikko sitten oli ja ehto oli et työntöaisa oltava..Noh jo kun pakettia avasivat kuului tytön äidin suusta;ei toi ole se pyörä mitä katottiin!!! |O |O |O kyllä silloin alkoi jo keittämään....
.noh ostettiin sitten sellainen monivärinen kun prismassa ei ollut enää niitä tyttöjen kolmipyöriä kuin malli, joka nyt kuulemma olisikin nyt kelvannut kun tämä meidän hankkima ei olutkaan hyvä, noh ne on sillä ulkona ajelleet sun muuta niin eihän sitä voi enää palauttaa :headwall: :headwall: voi jösses että mua ottaa päähän...
kyllä tietää että seuraavat lahjat on raha lahjoja koska koskaan ei mikään meidän suvun ostama kelpaa..
.miksi pitää toivoa jotakin lahjaa jos sen voisi itse ostaa, jos haluaa jonkun tietyn, vaan sitten pitää suu vaahdossa selän takana puhua kun mitään eivät osaa ostaa....
Ja sitten paria päivää ennen syndejä selvisi että pyörässä olisi oltava ne polkimet siinä keskellä... :headwall: :headwall: miksi ei voi kertoa kaikkea kerralla...no etolassa käytiin, siellä on työntöaisalla ja keskipolkimilla pyörä, 129e!!! käyköön vaan itse ostamassa sieltä sen...anteeksi sekava sepustus mutta niin pännii kun ei voida kertoo mitä halutaan... |O |O |O

siis tämä äidin oikkuja tämä..se äiti on hemmoteltu aikoinaan pilalle ja nyt se tekee sen saman omille tytöilleen, vanhempi on jo oikea kauhukakara, pienemmässä, eli synttärisankarissa ois vielä toivoa, oli innolla kokoomassa pyörää...mutta kun äitille ei kelpaa niin sitten ei kelpaa veljellekikään eikä lapsille :headwall: :headwall: :headwall:

mulla on yksi ystävä,joka aina suureen ääneen arvostelee lahjoja... et ompa nukella ruma mekko päällä :o tai ompa tää heikkoa tekoa jne.

kaiken huippu oli se,et meidän lastenkutsuilla on ollut onginta nyt kahtena vuotena (kun osa lapsista niin pieniä,et yhteis kilpailut ym. ei oo tullut kyseeseen) ja saaliiksi oon sit kaikille yrittänyt ostaa jotain saman arvoista ja ikään liittyvää. heidän nuorin oli tytön synttäreillä 2kk ja olin hänelle varannut tutin,mut ystävä ilmoitti sen jälkeen, "ettei heidän vauva syö NOITA tutteja". seuraavilla pojan synttäreillä hän oli 6kk ja olin ostanut nokka-mukin ja sen nähdessään ystävä huudahti: "et sitten aatellut,et meillä on jo näitä kaapit pullollaan". no nyt maaliskuussa juhlittiin taas tytön synttäreitä ja ostin kaikille tytöille prinsessa-hiuspompulat h&m:stä ja taas tuli kommenttia: "eihän näitä saa nupulle moneen vuoteen hiuksiin kiinni" :o

tarjottavista on aina kans jotain mikä ei hänelle maistu... viimeksi se oli pakasteesta otetuista mansikoista kiinni, mitkä survoin kakun täytteeksi. ite en kehtaisi huudella kahvipöydässä,et mä en sitten syö tätä,vaan olen hiljaa ja en ota sitä lautaselle mikä ei maistu. :kieh:

Miten aikuiset ihmiset KEHTAA käyttäytyä noin?! Tosin mullakin kummityttö jolle pitäs aina olla vaan marimekkoa ja esprittiä.. empä oo enää kyselly et mitäköhän lahjaksi.. Raivostuttavaa! :kieh:

Syy, miksi mä haluan ostaa fillarit aina itse. Että saa juuri sellaisen kuin haluaa.

Mutta mä kyllä osaan kertoa sen sille joka haluaisi ostaa lahjan.

Ärsyttävää käytöstä pyytää ja sitten marista. :|

sepä se onkin, kun olisivatkin itse ostaneet sen pyörän, mutta kun pyysivät meitä ostamaan sen porukalla, ja näin "myöhään" kun ei ole kuin muutamia siellä sun täällä, niin ei saatu sitä mitä ne halus, ois ostaneet itse silloin keväällä jo, niinkuin minä, huhtikuussa jo ostin :whistle: :whistle: että sain sen pyörän minkä halusin pojalle...mut ei niin ei...huoh :(

Yhteistyössä