Onko kukaan nähnyt ihan tavallisissa kaupoissa yksivärisiä muovitettuakangasta olevia ruokalappuja? Tai tietääkö kukaan sellaista nettiosotetta josta saisi tilattua ruokalapun mikä on muovitettuakangasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 13:57 NäkymätönNinna kirjoitti:minä olen tehnyt ruokallappuja ihan tavallisesta vahakankaasta/suihkuverhokankaasta. mallliltaan vähn sellaiseksi pitemmäksii olen leikannut että yltää lautasen alle ja kanttinauhasta solmimisnauhat.
pyyhkimällä puhtaaksi!
Olen käyttänyt vinonauhaa, ensin ensimmäinen laita takapuolelle ja taitan etupuolelle. Ensin huolittelen sillä nauhalla itse lapun ulkoreunat. Lopuksi ompelen pitkän vinonauhan keskeltä 'kaula-aukkoon' ja lopuksi taittanut kahtia ne ylijääneet päät ja ommelut ne sitomisnauhoiksi.Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 09:39 PVS pikana kirjoitti:Mä en todellakaan ole mikää käsityö ihminen, päinvastoin...
Mutta, te kun olette laittaneet sen kanttinauhan, niin oletteko vain ommelleet sen toiselle puolelle vai molemmille?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 18:01 Ruokis kirjoitti:Meillä on Marimekon vahakankainen ruokalappu. Hyvin on toiminut. Maksoi n. 9 euroo.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 08:34 ilpukka kirjoitti:PVS pikana. Kyselet ruokalappuun brodeerausta! Haluat lapsen nimen siihen ruokalappuun? Jos käyt vilkaisemassa CaK-design sivuja niin näet ruokalappuja lasten omilla nimillä. Ei brodeerattuna vaan tekstiiliväreillä kirjoitettuna. Värit ruokalappuun saa itse valita...