ja taas meni hermot itsensä ylentävään anoppiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat not kirj.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sommarcat not kirj.

Vieras
Ja tämä tapahtuu joka kerta, siis aivan joka kerta. Poika 3 v kipeänä ja anoppi tunnetusti huolissaan ja jopa panikoi, kun voi se on niin sitä, ja voi se on niin tätä...Noh...tulipa sitten puhelimessa puheeksi pojan vointi ja hän ekana oli sitä mieltä, että poika pitää viedä lääkäriin. Tämä siis pe...noh...olimmehan juuri edellisenä päivänä käyneet ja tarkistettu korvat yms...
Viikonloppuno mummo tässä sitten pyörähti ja sanoi, että kyllä tarvii nyt lähteä lääkäriin...
Minä sanoin, etten lähde keskussairaalaan jonottamaan, kun asian voi hoitaa ma omassa terveyskeskuksessa. Pojalta läytyi korvatulehdus, johon anoppi taas ....MÄHÄN SANOIN ET SILLÄ ON KORVATULEHDUS..
viimeksi oli silmätulehdus, kun poika oli ollut siellä yökylässä. Viikonloppuna tosin ei ollut mitään oiretta moisesta. Seuraavalla viikolla vein ti pojan lääkäriin, kun vasta ti aamuna silmä rähmi...MÄHÄN SANOIN ET SILLÄ ON SILMÄTULEHDUS!
Voi että tää lista on loputon..MÄHÄN SANOIN, ET PITÄÄ OLLA TOLPPAKYNTTILÄ...MÄHÄN SANOIN, ETTÄ PIENET SERVETIT ON PAREMPIA!!!
OIKEESTI MÄ EN KESTÄ!!!
Anteeksi tämä urputus, mutta kun mihinkään asiaan ei voi puuttua kuin normaalit ihmiset!!

sano anopille että hän voi olla mummo ihan normaalistikin, ei tarvi hössöttää ja olla aina oikeassa. ja sulje sä korvat häneltä.

Sympatiat.. Mä olen pari kertaa vastannut anopille näihin hänen hyviin neuvoihinsa samalla äänensävyllä takaisin kuin mitä hän on mulle heittänyt niin on vissiin tajunnut etten ole yhtä lammas kuin oma tyttärensä jolle voi laukoa ihan mitä vain. On jättänyt meidät yllättävän hyvin rauhaan :D

Kaikki menee niin kauan hyvin aina, kun ei oo missään tekemisissä. Mutta sitten kun se yhteydenotto tulee tavalla tai toisella (vierailu,puhelu) niin joka kerta sama juttu. Siis asiasta kuin asiasta. Mä oon ihan raivona välillä...Mutta moni muukin kuin pelkkä miniä, vaan koko heidän suku, on sitä mieltä että mun anoppi on täydellisyyden tavoittelija, omassa pikku kuplassaan elävä ja narsisti

Yhteistyössä