M
manna
Vieras
iittalan pahvisessa lasipaketissa oli kaksi jotain aivan muita laseja ja lapussakin myytiin Iittalan kartiona. hintaa tais olla 10e. sillä hintaa taitaa saada kaupastakin, niitä aitoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toki, toki...mistä arvasit :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:![]()
Mun paras "löytö" oli Reimatecin iankaikkisen vanha toppupuku, jossa polvet paikattu jollain sekundakankaalla, samoin takapuoli. Tämä "hyväkuntoinen" puku maksoi 25?![]()
eli menit sitte ostaa sen
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhti:Mä en taas ymmärä, miksi mulla ei myynti ole käynyt tässä viime aikoina...Siistiä perusvaatetta, nykyaikaista, ehjää ja tahratonta... Aina ennen on mulla mennyt ihan samanlaatuiset vaatteet tosi hyvin???!! Kyse siis tyttöjen 110-122cm vaatteista ja just haalareista toppahousuista yms.. Hintaa ei ikinä ole paidoilla/housuilla kuin 1-2e jne.....
En tiedä ostetaanko nää "isompien" lasten vaatteet sitten mielummin uusina??
Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:Alkuperäinen kirjoittaja tiuhti:Mä en taas ymmärä, miksi mulla ei myynti ole käynyt tässä viime aikoina...Siistiä perusvaatetta, nykyaikaista, ehjää ja tahratonta... Aina ennen on mulla mennyt ihan samanlaatuiset vaatteet tosi hyvin???!! Kyse siis tyttöjen 110-122cm vaatteista ja just haalareista toppahousuista yms.. Hintaa ei ikinä ole paidoilla/housuilla kuin 1-2e jne.....
En tiedä ostetaanko nää "isompien" lasten vaatteet sitten mielummin uusina??
Sama juttu! Kolmatta kertaa tänä vuonna on kirpparipöytä, ja aina yritän saada samoja tyttöjen 110-140 cm vaatteita, jotka on oikeasti hyväkuntoisia, ja jopa jotain "merkkivaatteita" osa, myytyä 0,10-2 eurolla, mutta ei ne tahdo kaupaksi mennä. !!! Oon vähän ihmetellyt kun kaikki kumminkin kertoo että kuinka paljon kirpparilta aina ostavat kaikkea...seuraavaks laitan ne varmaan jo kierrätykseen kun vievät niin paljon tilaa varastossa.
Alkuperäinen kirjoittaja bisnes se on joka kannattaa:Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bisnes se on joka kannattaa:Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin![]()
Jos sattuu omistamaan kahdet rikkinäiset sukat, niin kun ne laittaa päällekkäin, saadaan yhdet ehjät. Jos siis reiät eri kohdissa. Myydään hyvään hintaan tietysti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bisnes se on joka kannattaa:Nyt joukolla vaan noukkimaan kiviä ja käpyjä,puolukanvarpuja ja kaikki mahdolliset pesuaineet purkin jämät samoin kuin ripsarien jämät hyvällä hinnalla myyntiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Mä oon nähnyt karsean näyn kirppiksellä, kun oli myynnissä pieni muovipussillinen tyhjiä wc paperirullia, siis niitä pahvirullia. "Ihana askartelusetti 4e"![]()