Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:löytyi O
minkähän maton alta löysit kun mun huoneessa on vissiin turhan hyvin siivottu.. mattojenkin alta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:löytyi O
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ketku koira, ei syö ei.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitä ihmettä pöydän takana olevassa lapussa lukee...
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Vielä ketkumpi koira, söi kakun, mutta seistä tökköttää nyt maton päällä, eikä anna mulle sitä kirjainta.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitä ihmettä pöydän takana olevassa lapussa lukee...
mulla tulee sellanen teksti alareunaan ruutua että huoneen valot pitäis sammuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja joku:mä en nää pöydän takana mitään lappua???
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitä ihmettä pöydän takana olevassa lapussa lukee...
mulla tulee sellanen teksti alareunaan ruutua että huoneen valot pitäis sammuttaa
Ja mulle että valot pitäisi laittaa päälle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja joku:mä en nää pöydän takana mitään lappua???
Klikkaa pöydän jalan ja seinän välistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä kaappiin saa avaimen
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:se L-kirjain ja avain laatikkoon jumittaa... :headwall: