Ja taas alkoi kuukautiset:(

Moikka! onko kellään samanlaisia tuntemuksia? Mulla keskenmeno 04/08 (tuulimuna) ja nyt on yritetty saada uutta aikaiseksi siitä lähtien ja kun ei tärppää niin ei. alkaa pikku hiljaa v......maan kun joka kuu samaan aikaan alkaa taas menat :( . Haluan oikeesti tulla uudestaan raskaaksi ja toivottavasti saada kokea raskaus loppuun asti.
 
:hug: Mullakin näköjään täti hipsimässä :kieh: En minäkään jaksaisi näitä pettymyksiä yhtään! Keskenmenoa en kylläkään ole koskaan joutunut kokemaan. En muuta osaa sanoa kuin että voimia ja kyllä me joskus plussataan :attn:
 
:hug: on tuttuja tunteita. keskenmenoa tai tuulimunaa en oo kokenu, mutta kyllä ne menkat aina harmittaa ja lujaa! varsinkin kun yrityskertoja alkaa olla jo liian monta.
ja monta on vielä tulossa, sen tiedän...

muistathan sinäkin että kyllä se lapsi vielä tulee ja nythän tiedät että voit tulla raskaaksi. tiedän tapauksen että yhen naisen piti keskenmenon jälkeen tavallaan "elää se raskaus lloppuun" ja kun ekan raskauden LA oli mennyt, niin hän tuli raskaaksi :)
 
Tiedän tunteesi Kaisa82 :ashamed: Koska itsellä oli samaan aikaan keskenmeno eikä ollut ensimmäinen :(
Onneksi olen välissä onnistunut raskautumaan onnellisesti, mutta eipä nuo keskenmenot lohduta..
Sitä vaan ei ymmärrä miksei tärppää vaikka kuinka pupuilee ja yrittää? Ja se kauhee pettymys kuukaudesta toiseen :headwall:

En koskaan uskonu, että lapsenteko voisi olla näin vaikeaa. Kaikenkaikkiaan neljä vuotta on menty ja pettymyksiä on kertyny jo jonkinverran.
Mutta minkäs teet?

Voimia teille kaikille jotka saman asian kanssa painivat :hug:

Fi0na
 
kaisa: tiedän tunteen.. mulla oli kans 04/08 tuulimunaraskaus, ehti jo rv 12+ ennen ku huomattiin ja jouduttiin sit tyhjentään.. :/ siitä asti yritetty uudelleen raskautua ja ei sitte millään.. en oikein ota selkoa että oisko jotain vialla ku kuitenki ollaan tosi aktiivisia tuolla vällyjen välissä.. tähän kiertoon lähettiinki asenteella et nythän laitetaan se toukka alulle, sovittiin että heilutellaan peittoja koko kierron ajan vähintään joka toinen päivä.. jo on ihme jos ei ala tärppään..

jaksuja kaikille kuukaudesta toiseen pettymyksen kokeneille! toivotaan et meilleki se onni vielä koittaa! :heart:
 

Yhteistyössä