Ja stepperistä vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aata

Jäsen
17.05.2005
250
0
16
Kuinka usein ja kauanko steppailette? Mie hommasin semmosen perjantaina saatuani kipinän lueskellessa täältä juttuja siit. Ny sit oon pähkäilly et miten sillä kannattas tehä? Oon stepannu aina ku oon kerenny, jaksanu, kehannu.. Tulee kyl aika pikku pätkissä (n.5-15min) kerrallaan vaan tehtyä..:ashamed: :whistle: Onkohan siitäkään sit mitään iloa? :/
Siis miten tiukkaa treeniä veätte ja mitä muuta teette lisäksi et tuloksia tulee?
kiitos jos joku jaksaa viel tästä asiasta sanua jotain vinkkiä :hug:

Tottakai pikku pätkissäkin tehty liikunta polttaa kaloreita. Aina siitä on hyötyä, vaikka kerkeäisi steppailla 5 min. Mutta jos haluaa tosissaan "rasvanpolttoliikuntaa" niin senhän pitäisi olla aika pitkäkestoista, esim. tunnin. Minä en kuitenkaan stepperillä jaksa niin kauaa... ehkä max. 20 min ja sitten jatkan liikkumista jollain muulla, esim. jumppaan, tanssin tms. niin että tulee 40-60 min. liikuttua. Sitten suihkuun, ja ah kun on hyvä olo. =)

itse olen "harjoitellut" stepperillä pari viikkoa aina pojan päiväunien aikaan. olen luvannut itselleni, että harjoittelen sillä 3-4 krt viikossa. steppaan kerralla 30-40 min ja siihen lisäksi alkulämmittely, lopussa vatsat ja venytykset.

on ollut ihan tehokasta ja hiki virtaa. askelluksia on tullut maksimissaan noin 2500 eli tahti ollut melko nopeaa. ehkä tehoaa paremmin.

toivottavasti näkyisi tuloksia... jossain vaiheessa...

Mul ois myynnissä tuollainen stepperi...
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=10459&productId=168673

pinja79 @ kolumbus.fi

Mitä halua kuntoilultasi? Jos haluat lihasta niin polje kovilla vastuksilla ja jos pelkkää kiinteytymistä niin sit kai pitkää sarjaa hieman kevyemmillä .Itse tykkään kuntoilla vähintään sen tunnin..joku sanoi aikoinaan et vasta sit rasva rupeaa palamaan.Siihen oon luottanu ja tulostakin on tullu. :D

Joo tunnin aikana rasva vasta alkaa palaa headwall saman jutun olen kuullut sekä puolentunnin tai jopa vartin jälkeen. Eli RASVA alkaa PALAMAAN heti kun alat liikkumaan. Kesto ja teho kertoo sit miten paljon sitä palaa. Matalalla sykkeellä rasvaa palaa enemmän prosentuaalisesti. Mutta kovalla teholla tahkotessa kuluu enemmän energia, mutta myös rasvoja!! Täytyy palata aiheeseen vielä tarkemmin, kun ehdin.

Yhteistyössä