ja sitten aamun asu ja ateria-galluppi :D

itsellä jättikokoisessa ruusumukissa maitoa kahvilla, lautasella ruisleipästä maksamakkaralla. vaatetuksena H&M:n mustat sportpantsit, hihaton musta "tissitoppi" ja tiukka musta veluurihuppari, puistoon ollaan näet lähdössä. violetti tukka & violetit rillit, kaulassa sinikivellinen riipus lyhyessä hopeaketjussa. taaperolla taas H&M:n harmaa tiikeripaita, Lila/mustat verkkarit ja näköjään miun seeprakuvioinen kapea pääpanta otsalla :D :heart:
 
IhanaValo
Harmaa, pikkisen pidempimallinen t-paita, mustat legginssit.
Aamupalaks söin pari ruispalaa margariinilla, salaatinlehdellä ja kalkkunamakkaralla ja pari kourallista hedelmämysliä. Juomana oli teetä hunajalla ja kylmää vettä.
 
meki just kerettiin aamupalalta :)

syötiin juustoleipästä margariinilla, juustolla ja minä vielä majoneesilla. Tyttö söi lisäksi jugurttimuroja ja joi maitoa. Mä maitokahvia.

Itellä t-paita ja collegehousut, tytöllä pitkikset ja body.
 
vieras
Söin myöhäsen aamiaisen/lounaan yhdistelmän myös,heräsin jo ajoissa mutta aamulla ei maistunut kuin kahvi kermalla.
Söin kaksi reilunkokoista juustomantelileipää,toisessa koskenlaskijaa ja kunnon pino kinkkua ja kurkkua,toisessa valkosipulituorejuustoa ja kinkkua ja kurkkua myös.Mansikkaa rahkaa meni iso kipollinen ja join vielä kupin kahvia kermalla palanpainikkeeksi.
Päällä on musta naruolkain toppi ja mustat gollegecaprit.
 
Aamupala... 3 mukia kahvia. B) Lapset söi puuroa ja jugurttia. Kohta syödään lounasta.
Vaatetus mustat pöksyt ja toppi, keskimmäinen on pukenu itse ->päällä siis pelkät sukat ja kuopus hyppelee vaippa päällä.
Kyllä tää päivä kohta lähtee liikkeelle. Tänään ei vaan taas jassais sit millää.
 
Laulava Lomittaja
Herätty 5.45..2 pannullista kahvia olen juonu ja yhden ompun koitin närppiä...en ole mitenkään aamupala-ihminen..

Päällä maitokaakaon värinrn t-paita ja farkkuhame

 
Päivähän nyt on.. mulla on pinkit velourhousut ja musta 3/4- hihainen paita,tukka nutturalla ja naama iliman meikkiä. Läppärin ääressä lukenu välityömarkkina-aiheista selvitystyötä josta pitäis referaatti repiä. Syöty on munakas sämpylän välissä, kaks kuppia kahvia, lasi cokis lightia ja mansikkatuutti :D
 
..
Söin kyllä aaiaisen jo kymmenen aikaan, viiliä, marjoja ja mysliä, sekä kuppi vihreää teetä, kun oli yöllä jäänyt ikkuna auki ja tuntui siltä että vilustun. Nyt heräsin just päikkäreiltä ja kelasin ruveta pyörittelemään lindströmin-lihappullia. Kahviakin vois nyt keittää. Vaatetus on sama kuin aamulla, iso harmaa miesten neule ja vaaleanpunaiset pitsi-pikkarit. Ei meikkiä, tukkaa en oo vielä peilistä katsonut, vähän jänskättää kun menin märällä tukalla päiväunille.
 
rpm
Pari kuppia maitokahvia, kohta paistamaan munakasta lounaaksi, en myöskään ole aamupalaihmisiä, toisinaan kuitenkin rahka uppoaa aamullakin.
Päällä musta hihaton paita ja siniset trikoocaprit. Ja pakko laittaa tähän perään että vaa'an päällä tänään -4 kg!! :)
 

Yhteistyössä