...Ja se oli negatiivinen. MUTTA.

Mulla on tämmöi tilanne, että olin yhdynnässä 12 pvää sitten, käytimme kondomia mutta se taisi hajota vähäsen. En sen enempää ajatellut asiaa kunnes nyt alkaneet oudot oireet muutaman pvän aikana..

Ensinäkin, mulla ei rinnat oo koskaan ollut kipeät millään tavalla kuukautisten aikana mutta nyt ne on ihan himputin kipeät!! Kosketusarat ja ei voi oikein maata ns. niiden päällä. Tosi kipeet ja vähän ehkä turvoksissa.

Ravaan pissalla useemmin, masu sekasin.

Lämpöä yli 37.

Vatsan nipistelyä ja pientä kipua välillä ihan hetkittäin.

Väsymys.

Vilunväristyksiä.

Pientä veritihku vuotoa.

Menkkoja ei vielä kuulu eikä näy.

Tein testin äsken, en siis aamupissasta ja negaa näytti. Voiko olla ettei näy ees vielä testeissä? Vai voinko olla jo luottavaisin mielin? En tosiaan ole asiasta pahemmin stressaillut ja olen varma etten kuvittele näitä oireita, niin selkeästi totta. Ja ennen ei ole ollut tämmöstä.

Voisko tässä olla oikeesti mahdollista että olisin raskaana? Kuinka pian mun kannattaa tehdä uusi testi? Äh. Lapsi ei ole mitenkään ei-toivottu, mutta en nyt varmasti ihan heti ilostakaan pomppisi. Sekavaa. On edes outo ajatus, että olisi raskaana.

Vastailkaa jookosta :(
 
hannulinos - raskaanahan toki voit olla.:)
..jos yhdynnästä vasta 12vrk ei R-testi välttämättä vielä sitä alkanutta raskautta näyttäisikään..sinulla saattaisi olla nyt dpo10(DPO= day past ovulation/päivät ovulaation jälkeen)

Mikä kiertopäivä siulla menossa ja kuinka pitkä kiertosi normisti on?
..eli - onko menkat nyt myöhässä?
 
Viimeksi muokattu:
hannulinos - tuolloin siun vain kannataa odotella hetki ja dipata esim. seuraava R-testi ensi viikon puolella - parin, kolmen päivän päästä.=)

..toivottelenkos mie nyt tärppionnea?..:)
..mutta toivon kuitenhin, että jotahin selvyyttä asiaan ennen joulua saat!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tässä on alkanut kutkuttelee, et voiskohan tuolla masussa tosiaan joku olla.. Ja hieman ehkä innostusta ilmassa. Eli eiköhän sitä tässä toivota että olis tärpännyt. Ei olisi raskaus suunniteltu, mutta ei mulla oikeastaan sit mitään sitä vastaan että vauva tulisi. Hih! Näin ne ajatukset muuttuu.. Olishan se loisto joululahja;) Eli peukutelkaa! Teen tosiaan testin vaikkapa keskiviikkona, eiköhän sit ehkä jo jotain selviä!
 
Surku. :( Menkat tais sit tupsahtaa kylään. Tänään voimistunut verinen vuoto, ja hieman tullut siteeseen myös. Kuitenkin se on todella outoa menkkavuotoa, ei hyytymiä, tai limaa, vaan kirkasta verta välillä enemmän paperissa ja välillä ei ollenkaan. Kuitenkin, olen varma että ne tästä alkaa ryminällä ja tulee rajummat menkat ku kauheesti oireita ollut. Toisaalta elättelen viel toivoa, et jospa sittenkin... Valemenkat? :D Noh.. Pitää vaan totutella tähän pettymyksen fiilikseen nyt :( Koska mitä vuotoa tommonen nyt vois sit olla? Nii i. No mut ei tärpänny.. :(
 

Yhteistyössä